Cijfers Review

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lucca, 4 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Met een nog zeer verouderde Avatar en nog geen enkele post op het vernieuwde forum moet ik toch even wat vragen.

We hebben nu een geheel nieuw forum (Duh) en site (Serieus?). Het ziet er allemaal leuk en aardig uit, maar een ding valt nu zwaar tegen, het beoordelen!
    Elke game krijgt nu een Halo tekentje. Voor mensen die nooit verder zijn gekomen dan Halo op Normal is dit natuurlijk al vaag, maar daarvooor staat er heel vaag onder goed (anders heb ik nog niet gezien, maar ik zal wel beter daarvoor moeten zoeken).

Maar wat is mijn punt nou? Ik kom voor de reviews eigenlijk naar www.xboxworld.nl en om af en toe een beetje rond te lopen in het forum. Maar nu worden de games uitermate vaag beoordeelt. Goed? is dat een 8.0 of gewoon een 6.0, want er moet nog een tekentje van heroic komen en van legendary (die zullen dan wel 7.5 en 9.0 zijn).

Dit nieuwe beoordelen is wel heel leuk gevonden en moeten jullie vooral zo houden, maar kunnen er ook cijfers bij inplaats van dat: goed enz. ??

2. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
  3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Antwoord was al gegeven, ben net wakker |:-

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Juist, wat zij zeggen. Kijk eens verder op de opgegeven links? :)

Daarom een slotje op dit topic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina