Ik heb een vraag over Cillix... ik en mijn kameraden willen een site gaan maken. En nou vroegen wij ons af als je Cillix neemt moet je dan veel verstand hebben van php? Of krijg je een standaard layout en kan je die dan bewerken ? Graag zo snel mogelijk antwoord
Volgens mij hoef je helemaal nergens kennis van te hebben Je hebt ook een phpbb forum (gratis) en daar kan je gewoon alles instellen zonder kennis. Ik denk dat iedereen het wel voor elkaar kan krijgen
Wij hebben hier 1 iemand die over het forum gaat qua scripten (Spleasure) en 1 iemand die over cillix gaat (Marinus), verder hebben de mods er net zo weinig verstand van als jij.
Waarschijnlijk kun je bij Cillix alleen hosting / domein krijgen.. Als je de layout wil hebben ben je vet veel geld (extra) kwijt.. misschien heb je hier wat aan: www.freewebtemplates.com
Dit is onzin, hoewel van dat forum zowat bij iedere hosting gratis is en easy geinstaleerd word. hoe dan ook je kan voor een paar tientjes (/dollars) al een layout krijgen. hosting kost tegenwoordig ook niks meer en een domein krijg je vaak er gratis bij.. ik kan je eventeel wel een vet goedkoop internet adresje geven, en dat is zeker niet de eerste de beste(de eigenaar staat zeer hoog in de Get Paid to wereld) hoe dan ook, als je wat info wil hebben moet je me maar PM`en.. Sorry mods, dit is alweer de 2de keer in deze week voor een dubbel post
En daarnaast kan je "websites" downloaden waarjij alleen nog maar de inhoud hoeft te doen. zulke heten "content managment systems". Een veelgebruikte voorbeeld is www.phpnuke.org.
Wij leveren in principe alleen de plaats om je website neer te zetten. Wij kunnen de website ook voor je maken maar dan ben je veel meer kwijt dan je waarschijnlijk bereid bent uit te geven. Wel is het mogelijk om, zoals hier al eerder is genoemd, van een aantal standaard pakketjes (bijv. PHPNuke) gebruik te maken om zo vrij simpel toch een mooie website neer te zetten. Ik hoop dat ik je vraag een beetje heb kunnen beantwoorden. Mocht je nog verdere vragen hebben dan kun je die hier posten of ons even een mailtje sturen op info@cillix.nl
maarre is het moeilijk om dezelfde indeling als bij jullie te krijgen? want dat vinden wij wel mooi en overzichtelijk
Marinus zou jij mij ff wat tips kunnen pmen? of dat ik ff een keer op mirc moet komen als jij er bent
Layout van het forum bedoel je? Dat is vBulletin, en daarvoor betaal je ook een flinke bom duiten om dat te mogen gebruiken. Kijk maar eens op www.vbulletin.com voor meer info over vBulletin forums.