1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Cities: Skylines

Discussie in 'Games' gestart door Grievous NL, 1 mrt 2015.

  1. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Mwa, vind niet dat het extreem word. Het heeft juist zijn voordelen. Waar de bussen in SimCity gewoon overal heenreden zonder een duidelijk doel en/of bestemming, kan je dit nu goed afstellen. Ook juist hierdoor kan je de verkeersstroom/drukte veel meer beperken doordat ze nu juist met een goede route kunnen rijden. Juist dit soort kleine dingen kunnen van zo groot belang zijn voor je stad.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Met andere woorden: In SC ging het vaak extreem fout met het verkeer? Ik heb die serie te weinig gespeeld, maar dit wil ik zeker gezien de prijs een kans geven.
     
  3. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    iemand met early access
    kijk zelf steeds meer uit naar deze game

     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2015
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Het verkeer in SimCity was 1 groot drama. Met name als je stad alsmaar groeide en groter werd, liep alles keer op keer compleet vast. Wat je ook deed. Dus daarom hoop ik des te meer dat het dit keer wel goed zit :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    nog 2 dagen woehoe
     
    Muamba123 vindt dit leuk.
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    25 tiles mod is al werkend gekregen en zal met launch te downloaden zijn :)
     
  7. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    De game zal morgenavond 19:00 gereleased worden. Ik had gehoopt dat ik hem vannacht meteen kon installeren, maar dat zit er dus helaas niet in.
     
  8. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Jammer :) Ik ben morgen een dag vrij... Had gehoopt mijn vrije dag hieraan te besteden hehe :D
     
    Muamba123 vindt dit leuk.
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben al sinds 5 uur bezig met mijn beginnersstad :) Heb ondertussen al enkele tiles kunnen vrij spelen maar daar kom ik nog lang niet aan. Ik vermaak me tot nu toe prima :)
     
  10. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    heb nu 4 uur gespeeld vind het een tof spel heb alleen veel elektriciteit iedere keer tekort zit nu rond de 2500 inwoners
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zaak dus om alles heel rustig op te bouwen en je stad met zorg te laten groeien. Ik ging in SC ook altijd veel te snel, misschien ook omdat ik een paar delen deels met cheats heb gespeeld toen. Ik ga hem ook maar even kopen. :9
     
  12. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb er nu aardig wat uurtjes op zitten. Eerste uren waren puur om alles een beetje uit te testen. Nu 2 uurtjes bezig met mijn nieuwe stad en het loopt aardig goed. Geen stroomtekorten, water en riool lopen eindelijk zoals het hoort hehe.

    Ik vind trouwens de details leuk gedaan. Zwaailichten van de hulpverleners weerkaatsen op de huizen. Op het basketbalveld zie je ze daadwerkelijk ook echt basketballen :)

    En idd. Niet haasten. Rustig opbouwen. Te snel betekent snel bankroet :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Begin nu tegen van flinke verkeersproblemen aan te lopen:mad:
    Iedereen moet dezelfde afslag van de snelweg hebben naar zn werk..
     
    Brocade vindt dit leuk.
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Had ik op een gegeven moment ook last van :) Toen mijn infrastructuur aangepast en het is bij mij iig sterk verminderd.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Wel tof dat je de game ook met oneindig geld kan spelen. Dus als je een keer zin hebt om lekker te kloten om te zien wat voor ellende je kan aanrichten, dan is dit wel een toffe optie. Had bij mijn gewone stad, Sneek uiteraard, al snel 500+ inwoners, al was dat wel met een beperkt budget.

    Ik vraag me alleen af of je elektriciteit en wateleidingen ook door het hele gebied moet laten lopen, of alleen tot de rand van het gebied? Ik heb heel veel geld namelijk aan leidingen & stroom uitgegeven. Iemand die dit al weet?
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Het zal ook wel weer niet met je oneindige geld 8)

    Kunnen mensen even wat screenshots posten? Ben benieuwd hoe het er nu uitziet.
     
  18. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Zal vanavond na werk wat screenshots maken en plaatsen :)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Brocade : Ben jij hier al achter?
     
  20. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38

    Stroom moet vanaf de bron ( bv de windturbine) naar het gebied lopen waar de bebouwing start. Water en riool met alles bedekken. Maar dat zie je vanzelf wel :) Is niet zo extreem lastig om uit te vinden :)
     

Deel Deze Pagina