Hallo, Wij zijn het Dutch Terror Team [DTT]. Een net beginnende clan die zich op dit moment nog maar alleen met Gears of War bezig houdt. We zoeken nog leuke, Nederlandse sportieve gamers die in onze clan willen. Als je even contact opneemt kunnen we dezelfde avond nog een try-out spelen. ============================== ============================= Clannaam: Dutch Terror Team Tag: DTT Leden: - XxReCoNDeNaLixX - xJxeroen - Cybermaxxx Games: - Gears of War =================================== =================================== Voor meer informatie kan je ook altijd kijken op www.freewebs.com/dutchterrorteam360 Heb je een clan, en zin in een hevige clan battle? Neem dan contact met me op, of stuur een PM! Groeten, Jordi (clanleider)
D-MOB, misschien moet je even goed lezen.. Dit is het Dutch Terror TEAM die andere is de Dutch Terror SQUAD.. Lees voortaan even goed voordat je commentaar geeft..
Uhh.. waarom is jullie afkorting DTS? En in je naam moet je DTT neer zetten. En de afkorting van Dutch huppellepup is DTT.
mischien als je de andere thread had gelezen wist je waar ik het over had en het is nog steeds dezelfde clan
misschien moet je een betere naam vinden wat is dat nou voor een clan naam er is al dutch terror squad en dan verzin jij dutch terror team wat een verbetering zeg
Er is helemaal geen dutch terror squad. Hun hebben hun naam al een tijdje geleden gewijzigd maar wij wisten niet dat er al een DTS was toen we de clan oprichten. daarom hebben wij het gewijzigd in DTT om verwarring te voorkomen..
Inderdaad was is je probleem. Houd je lekker met je eigen clan bezig, en ga weg met je kritiek.. DAAG
Stelletje tjappies laat die jonge lekker zijn clan promoten. Voor duidelijkheid. Eerste was hun clannaam, DTS. Niet zo slim omdat er meer dan 1 jaar een andere clan was die DTS heetten. Speelden CoD2 en GoW, en hebben 2 maanden geleden hun naam veranderd naar Team Xtreme MAAR een deel van het team ging gewoon door onder DTS, check de site www.team-dts.nl maar. Wel niet origineel om naam dan te veranderen naar DTT maar ieder zijn ding. Suc6 met het recruten!
@Nanoic3, wat doe je grappig ? @Akiad, als je de begin post goed leest zie je dat wij actief zijn op Gears Of war, Xbox360
trouwens ik heb een paar dagen geleden een tryout aangevraag zo glijk die avond rond 8 uur gebeuren alleen hij kwam niet opdagen wtf??