Ben jij op zoek naar een leuke clan ? mischien is dit iets voor JOU ! Holland Got Game Talent , HGGT. we hebben momenteel geen website. we spelen vooral het spel Call of Duty 4. We zijn actief op de Site Consolegaming. Members : ik ( Death Shadow NL ) Leader Prestige 10 lvl 55 Dutch ShooterNL co-Leader Prestige 9 lvl 30 NL bryan NL Member Prestige 1 lvl 55 ( gaat niet in Prestige ) . Big Pappa NL Member Prestige 1 lvl 55 ( " ). Geschiedenis : Net begonnen Clan maar ik heb in verschillende clans gezeten: SF. EvO DIKE [Bwil je in de clan hier zijn wat voorwaarden: -Minimaal 6 Prestige ( of 1 Prestige Maar gaat niet In prestige ). -leeftijd: maak me niets uit. -we willen alleen Spelers die spelen als een team en niet voor zich zelf.
Dat is jammer ik wou joinen maar ben prestige 6, 3.80 ratio. Maar helaas\o/ En de naam is orgineel.... Maar alsnog succes
ja waarom prestige? Net zoiets als: je moet minimaal 15000 gamerscore hebben om te joinen Maarja succes
Geef ze even een break. Zo was iedereen eerst ook, als je mijn clan wilde joinen moet je minstens lvl ?? zijn op H2. Als je net begint is dat helemaal niet erg. Succes.
Lol doen jullie ook mee aan online toernooien?? btw prestige boeit niks maar check www.gamerstyle.nl en laat je hele team registreren want er komt binnekort weer een toernooi aan!