They call us lowlife's, codnerds... But we know better... We're firstclass soldiers... Ben mede oprichter van de clan TbT aka 'The boy Toys' Een groep vrienden die lichtelijk verslaafd zijn aan deze geweldige game... Een clan die wel een hoge kd wenst...! Hou je van lekker gamen, beetje vloeken, veel humor en diehard ruzie zoeken met duitsers? Geef ons dan eens een berichtje! Hou je niet van bovenstaande, doe dan ook een berichtje om ons uit te dagen! Ik waarschuw jullie alleen wel; 'we're good!' Crew bestaat momenteel uit; Streef, kd 1.85 Curlylarsman, kd 1.80 El Wizzkid, kd 1.72 Come and join us, or come and dare us... We'll be waithing
wij dagen jullie uit ! onze clan SiK bestaat momenteel uit 3 leden ook :d add me gt: SiK Stijn p.s verwacht niet teveel , we winnen toch
Nie overdrijven eh stijn, we winnen tot nu toe bijna alles, maar als ekik in e slechte dag zijn.. kant wel verkeerd lopen eh.. PS: Las ik net dat jullie graag duitsers uitdagen..? zoeken jullie iemand die alleen meedoet om duitsers uit te dagen..?
Haha niet alleen om duitsers uit te dagen.. maar het is een leuke bezigheid... Maar relaxed sik stijn.. Ik trap morgen mn liefje weer aan en zoek ik je op..! Ben benieuwd.. Wat voorn games spelen jullie voornamelijk?! Wij doen veel domination, search and destroy en sabotage...
Ik doelde meer op het feit dat nergens in de OP staat op welk spel jullie actief zijn. Ik neem aan MW2, maar voor hetzelfde geld had het COD4 kunnen zijn
Hey, Curlylarsman, wij spelen S&D, maar je kunt ons meestal vinden dat we zitten te quick- , no-scopen in private match..
Hallo Curlylarsman.. Wij van Cr33D hebben wel interesse in een Clan Match... voeg me toe op Xbox: Cr33D 3NSANE... of reageer op dit bericht.... Regels zien we wel als je interesse hebt.... Greetz, Cr33D 3NSANE
<iframe src="http://gamebattles.com/cards/team/10052188" width="220" height="135" frameBorder="0" scrolling="no">Fight with Honor</iframe>
Beetje vol van je eigen.... je zoekt mensen met hoge kd... why? en je zegt we zijn echt goed.... met kd van 1.75 gemiddeld? BAM JONGUH
zou je een keertje willen scrimmen tegen Shot To The Death? ik hoop dat we een keer kunnen afspreken! laat maar wat weten PM N1ghtf4lls! Leader van STTD
Haha, dat kan je wel je zeggen xD. Ze denken dat 1.8 echt exceptioneel hoog is, terwijl dat gemiddeld/laag is voor gb, maarja tzijn ook quickscopers die moet je nooit zo serieus nemen.