[Clan] Saints Row: Wanna Roll With Me ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 4 sep 2006.

1. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja jongens Saints Row heeft niet alleen een Singleplayer, maar dus ook een Multiplayer. Daarom wil ik dus een clan maken zodat we andere clans de vloer aan kunnen vegen :+ Bij deze ben ik dus opzoek naar een aantal mensen die mijn clan(naam ben ik nog niet over uit) willen joinen. Hou er rekening dat het spel niet al te serieus moet worden genomen, maar dat we ook voor de ''lol'' spelen. Als er kanidaten zijn dan hoor ik het graag en wanneer er voldoende personen hebben kunnen we aan de slag! :b:

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als je een paar members hebt mag je mijn clan wel weg proberen te vegen *)

3. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag meedoen in de clan, gamertag:ajaxamsterdam11

ik hoor wel van je

groeten jordy

4. mark8925

mark8925 Guest

ik wil wel meedoen ;) maar wat bedoel je voor de lol?? ik wil wel gewoon winnen :+

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nou dat het spelletje niet al te serieus moet worden genomen, dus als we een keertje verliezen wil ik niet dat er een partij scheldwoorden over me heen wordt gegooid :+ Tuurlijk gaan we proberen om clans de vloer aan te vegen(lees: Pine NL 8) ), maar een portie gezelligheid is een vereiste :+.

Oke we hebben er dus op dit moment 2 members, er is nog plaats voor de geinteresseerden! :9

@Pine NL
    deal ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2006
  6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit staat natuurlijk wel in het verkeerde sub-forum..

verder heb ik maar 1 ding te zeggen: G.W.A is klaar voor jullie.. whenever you want nigger!

7. mark8925

mark8925 Guest

voeg jij mij ff toe dan? :9

ANTI KAKKERLAK .. ;)

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook wel lachen :) Add me maar :)

9. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    faka my bradaaaaaaaaaa's nigga?

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

Oke de volgende personen staan genoteerd: :)

- Iroy
    - Mark8925
    - jordy 89

Ik ben dus van plan om de clan deze week sowieso af te ronden, maar mochten jullie nog suggesties hebben voor een leuke clannaam dan hoor ik dat graag! (via PM aub) Verder zal ik nog even kijken of 4 man genoeg is voor de clan of dat er eventueel nog wat nigga's bij kunne komen :+

@Benny
    Ik schijt nu al in mijn broek :emo:

11. AFCA Kleine

AFCA Kleine "Live vanuit Mokum!"

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk.....een AFCA Clan.......Daar mag deze Dapp're Strijder niet bij ontbreken!

Voeg me maar toe aan je friendslijst

_O_ Mokum de Machtigste_O_

De naam lekker snel safe en simpel houden "AFCA Casuals"

Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2006
  12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik voel er ook wel wat voor! Voeg the_frangster maar toe O-).

13. fenomen4l

fenomen4l Need a Target, Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    wilde een warretje vs DLA zodra de lag over is??

14. Tecnomic

Tecnomic Guest

Oke we hebben op dit moment genoeg members, de lijst ziet er als volgt uit :

- Iroy
    - Mark8925
    - jordy 89
    - AFCA Kleine
    - Frangster

En nog een vriend van mij dus dat maakt het aantal op 6 personen. We kijken even hoe dit gaat lopen en anders kunnen er nog een paar bij komen. Trouwens hoeveel members zitten er gemiddeld in een clan nij anderen ?

Trouwens als jullie nog een leuke clan naam weten mail me dan even ja?! Ik wil graag deze week beginnen zodat we even wat ritme op kunnen doen :+ Iroy en Kakkerlak(8) ) heb ik al een friend request gestuurd en de rest zal zeer spoedig volgen ;)

15. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    oke voeg me allemaal maar toe uit de clan, ajaxamsterdam11

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

Jongens Jackie Brown komt er ook nog bij dus wat mij betreft is de clan nu echt rond! :) Ik heb al een naam in gedachte voor onze clan en wel de volgende: BfM NL dat staat voor Beg for Mercy NL. Goede keuze jongens of....? Zo niet roep maar raak :+

Daarnaast hoor graag even een dag waarop we even als clan kunnen oefenen voor de lol, toch ?

17. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goeie naam, het maakt mij niet zoveel uit alleen vanavond en morgenavond moet ik werken.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Jongens zaterdagavond rond 20.00 uur ? Dan kunnen we even een paar potjes oefenen tot 22.00, want dan ga ik even voetbal kijken :+

Ik had zelf al een naam voor de clan bedacht en daar komt ook nog een bij, namelijk: AFC Casuals ofzo ? Is bedacht door Kleine :) Jongens zijn er nog andere suggesties voor een naam ?!

19. mark8925

mark8925 Guest

AFCA RULEZ ;) hehe :9 weet niet of ik zaterdag kan.. naja niet tot 22.00 uur hoor.. want moet ook nog andere dingen doen hehe

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Boytjes als jullie klaar zijn willen wij graag een gamepje tegen jullie spelen. G.W.A!!!!

Deel Deze Pagina