Hoi. Veel clans hebben een eigen site, maar meestal aangemeld bij crappy ffree domains. Ik wil dit anders gaan doen. Als we nu verschillende websites onderbrengen in 1 host,dan kunnen we ook samen de kosten delen en kan iedereen een eigen site hebben van professionele kwaliteit voor een luttel bedrag per maand. Als je als clan intresse hebt pm me even.
Je betaald een vast bedrag en daar zit bv 1gb data exchange bij. Als je meerdere clans op een host zet word dit dus makkelijk overschreden en die extra mb's zijn HEEEEL erg duur.
Ik weet niet of je deze site kent : http://ag2.avidgamers.com/ maar het is een zeer goede site om een clan site op te richten; je hebt een gratis versie ( beperkte mogelijkheden maar nog steeds veel ) en de betaalde ( kost niet zoveel en is erg goed ). kijk maar op de site mischien is nog wat..
Vraag het aan stonyarc daar ben je tog mee bezig xln mee opterichten? kan je kosten niet delen met de overgebleven leden? ik vind het btw wel achterbaks wat jullie gedaan hebben!!!!! ik spreek je nog wel op live
Anders kijk je ff op deze site; www.moonfruit.com Deze is zeer geschikt voor het maken van clansites. Voorbeelden; www.f3ar.tk (beste UC CTF Instagib clan) www.9sclan.tk (beste UC Instagib dm clan) www.scum.moonfruit.com (mijn clan )
als jullie willen kan ik jullie site gratis hosten. ik heb genoeg mb space en bandwitch en ook mysql is geen probleem. mijn msn is: info@owns.nl