hallo wij (www.bxc.nl) zoeken een clan om mee te vechten... als je tegen ons wil vechten als clan kan je dit posten op ons forum zonder te registreren..... natuurlijk ook als members willen joinen kunnen ze dat posten!
Heb ik toch al gedaan bij UITDAGINGEN! trouwens iedereen op jullie forum zegt nu opeens dat ze halo al zolang niet meer gedaan hebben!
krabbel ik trug??? nee dus.... maar 't liefst uc ofzo.... want halo lagt als bassie en adriaan hacken
Ik snap niet wat iedereen daarover loopt te klagen. Ik speel Halo via Xbox Connect, en heb maar heel zelden een kort moment lag... Nu moet je ook gewoon gaan Haloën ook! Ik wil eventueel wel meedoen als t me n keer uitkomt... Hoeveel Xboxen kunnen jullie hosten?
Dutch Killer clan wij hebben ook net onze Dutch Killers clan gestart, alleen wij zullen alleen actief zijn met Xbox Live... W88 tot 14 Maart dus, maar je kunt je natuurlijk al wel vast aanmelden op www.dutchkiller.cjb.net Wij hebben de clan net gestart dus hebben nog niet veel leden (op moment van schrijven geen), maar hopen dat daar verandering in gaat komen.
Re: Dutch Killer clan Persoonlijk denk ik dat het op dit moment nog weinig zin heeft al een clan op te starten. Die clans ontstaan vaak vanzelf tijdens het spelen, maar het idee is goed...
Zoals Liquid al zei, kom nou maar is terug als Xbox Live er is. Dan gaat IG-X jullie de nek kosten. Hoeveel spamtopics gaan jullie nog openen?
Misschien willen wij ook wel, ik kan natuurlijk zonder het afweten van mijn eigen clan zomaar iets organiseren maar het lijkt me wel lachuh. Wij zijn Dutch Society of Assasins (DSA) en we zijn gewoon een online clan dus niet gespecificeerd op een bepaald spel. en wij spelen ook alleen maar via XBoxLive zelf