vertel er eens wat meer van dan heb ik wellicht interesse want als we op de xbw clan moeten wachten zitten we hier met de xbox 2 nog.
Xbox gamer moet echt ff opletten in welk forum die het plaatst, dit is al de 10e keer ofz, volgende keer krijg je echt een waarschuwing.
Nou de clan bestaat tot nu toe uit 3 mensen maar als jij erbij komt 4 de games die we zeker spelen is Unreal Championship en Mechassualt en nog een paar meer maar deze moet je zeker hebben in de loop van het jaar.De clan name is (The VDD Clan) Als je nog meer info wilt dan zeg het maar.
ik wil zekerz mee doen... maar clan dit word toch bedoelt voor xbox live (niet lans toch?) anyways i am in (zekerz UC)
clan voor uc; finally, zit al kei lang in clan voor ut op pc want dat spel ( probably net zoals uc ) suckt in singleplayer.... xbox live rulz... Wil der wel bij
Kan ik me ook nog inschrijven. E-mail en msn is sjakievdchocoladefabriek@hotmail.com en icq heb ik (gelukkig) niet. Laat me wel ff weten of ik der in of deruit zit.
mensen die erbij willen ff mij toevoegen op msn of mijn e-mail op xboxdome@hotmail.com en msnen ook op dat adres
Dit riekt een beetje naar wat er vroeger op de basisschool gebeurde ind e pauzes "Wie wil er met mijn spelletjes mee doen????" en dan de helft er buiten kicken omdat je die niet mag, en dan de volgende keer huilen als jij er buiten wordt gekickt uhum