1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Clans op de 360

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BartBreij, 2 jan 2006.

  1. BartBreij

    BartBreij Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag iedereen!

    Eens in de zoveel tijd bestook ik jullie met de vraag of jullie een Xbox Live-clan hebben. Nu is die tijd.

    Het is voor de Xbox Live-rubriek van Xbox Magazine. Zoals jullie wellicht weten heeft XM elke maand een interview met een online clan. Voor het volgende nummer wil ik graag een clan die games speelt op de Xbox 360.

    Interesse in een interview en wil je met je foto in Xbox Magazine? Gelieve hier dan te reageren en/ of te mailen naar bartbreijATgmailPUNTcom.

    Bij voorbaat dank!
    Groet!

    Bart
     
  2. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    wij hebben toevallig net een clan opgesteld. kijk anders even op www.pdznl.tk
     
  3. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, dat is onze clan. Aan de site moet nog gewerkt worden.

    Voor vragen of zo kan je me toevoegen op msn. of PM'en
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  4. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je meer info wilt over onze clan (pdznl.tk) dan kun je contact opnemen met:

    Frank versteeg
    Stasko
    Pergect Bas.
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is Frank Verspeek
    en Perfect Bas

    typfoutje;)
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  6. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien al zit het qua organisatie al goed in elkaar :D
     
  7. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    UHm kan je mij ff toevoegen aan de clan?
     
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij nader inzien heb ik je nog niet toegevoegd. omdat de leden uit onze clan vaak samen met elkaar spelen.
    En aangezien jij geen pdz hebt is het nog niet slim om je erbij te laten
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf vind ik overigens '' XTS '' mooier klinken voor een clan
    XTS staat voor Xbox Three Sixty:p
     
  10. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, leeft dat toch tussen gamers, dat clangebeuren? Ik zat ooit in een Socom-clan via de PS2, later hebben we nog geprobeerd om een Xbox Rainbow Six Lockdown clan te vormen, maar helaas is het allemaal een beetje in het slop geraakt... Er is niets meer van over... Toch leuk dat er mensen zijn die het weer proberen... Het clangebeuren ging steeds fout omdat er teveel gemekkerd werd in lobbies over regeltjes, mensen zonder bericht niet kwamen opdagen bij een clanwedstrijd, e.d. |:-
     
  11. BartBreij

    BartBreij Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe maand, nieuwe kansen

    Een nieuwe maand, nieuwe kansen! Clans die interesse hebben in een claninterview van Xbox Magazine: jullie kunnen je hier aanmelden!

    Leden van PDZNL: bedankt! Ik heb jullie inmiddels gemaild.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook precies de rede waarom ik geen Clan speler ben en het waarschijnlijk ook niet gauw zal worden....

    Ik heb naast mijn X360 zoveel andere consoles en spellen waar ik ook graag op speel, dat ik niet graag mezelf enkel en alleen toe wil wijden aan het spelen van een spel via Live. Door in een Clan te gaan ga je toch een soort van verplichting aan, namelijk dat je op bepaalde tijden online MOET zijn om matches te spelen....bovendien is er ook altijd een kans aanwezig dat je niet op kunt schieten met je mede Clan-genoten.

    Dus games spelen op Live prima, maar graag alleen wanneer het mij uitkomt ;)
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar je kan toch ook gewoon met je vaste mensen waar je altijd meespeelt een clan oprichten??? Zo deden wij het ook met Halo 2. En dat ging altijd wel goed. Tuurlijk kan je met de een beter overweg dan met de ander maar dan praat je maar wat minder tegen diegene.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sowieso niet zoveel vaste mensen op Xbox Live, eerlijk gezegd zelfs maar eentje, en das een maat van mij die ik ook persoonlijk ken. Mijn lijst staat vol met Nederlanders, maar ik ben gewoon niet regelmatig genoeg actief op Live om echt vastigheid op te bouwen benk bang.

    Zelfs al zou ik met bekenden in een Clan gaan, dan zit ik nog met die verplichting van het op bepaalde tijden moeten spelen....en dat wil ik niet. Ik wil online gamen als ik er zin in heb, niet omdat ik moet snap je ;)
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee op vaste tijden kom ik ook niet. Kom gewoon wanneer ik kan en zin heb. En onze clan bestond uit een mannetje of 20 ofzo dus dan zijn er altijd wel een paar online. Dan kan je gewoon een clanmatchje opstarten.
     
  16. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, het hele clangebeuren is behoorlijk in het slop geraakt na Halo2. Wellicht komt het weer bij een nieuwe Halo, PDZ zal het in mijn ogen nooit worden.
     
  17. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje is et bewust gedaan dat je bij geen 1 lauchtitel een clan kan vormen? of werke ze daar nog aan ? want dat is best jammer aan bijv pdz en cod2 Moet zegge dat Rainbow Six 3 Black Arrow zijn tijd ver vooruit was toen je daar een clan kon vormen en ermee toernooien kon opzette/spelen
     
  18. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Dutch Legion

    Ik hoop dat ze bij de patch van CoD2 ook clan support doen, dat zou zeker vet zijn. Anyway, neem is een kijkje op onze clan site:

    Clan naam = Dutch Legion

    -Home = Hier
    -Clan site = Hier

    (Links worden nog kleiner en .nl, de site wordt nog steeds aan gewerkt, en de clan bestaat nog niet zo lang.

    We spelen meerdere spellen (Voornamelijk 360 Games), en iedereen die geintresseerd is moet me mailen (hans_hoogwerf@msn.com (= Ook MSN)) met de volgende gegevens:

    -Naam
    -Gamertag
    -Leeftijd
    -Plaatsnaam
    -Favoriete Game
    -Avatar van 100x100 (Kan ik ook voor je maken (Zie ledenlijst)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  19. BartBreij

    BartBreij Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, bedankt voor jullie blijvende belangstelling. Ik neem contact op als de tijd rijp is :)
     
  20. dutchspartans

    dutchspartans Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn clan www.dutchspartans.tk (ben pas begonnen met de site)
    We zijn een groep gamers die al vanaf de halo2 launch met elkaar spelen.
    later hebben we besloten om een clan temaken --dutchspartans--.
    Er zitten nu niet zo veel leden in omdat de clan vorig jaar uitelkaar was gegaan .Maar ben opzoek naar members die willen joinen.Dus al je wilt joinen stuur een mail naar darkcliffanl@hotmail.com
     

Deel Deze Pagina