Clans

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Boxxanna, 3 apr 2004.

1. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik heb nu live, maar ik ga het maandag pas installeren. De spelen die ik dan heb zijn pgr2 en splinter cell2 voor live.
    Ik zoek een clan, een neit al te grote. Als je nog niet bij een clan zit dan kunnen we een clan maken. Mijn live gamertag zal ik later opgeven.

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Zou je niet eens eerst beter worden voordat je voor een clan vraagt?

Er zijn namelijk niet veel clans die noobs willen hebben. Dus als ik jou was zou ik eerst eens iets laten zien en dan om een clan vragen.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Standaard groene online gamer. Toen ik voor het eerst Half Life online speelde, zat ik in dertig minuten in een clan. Hell, ik speelde het toen zelfs alleen nog maar bij een maatje en had een 32k modem!

Ik raad het je af. Ga lekker online spelen, een clan komt later wel. Het is niet eens een verplicht onderdeel, lid worden van een clan.

4. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oh ok, ik dacht dan dat er nu 1 hele clan op me afkwam, ik tegen 30 man of zo, hahahaha. Ik zie het al voor mij. Maar die caln zal wel later komen denk ik. Je kan ook alvast clans maken voor halo 2. Kan je dan ook co-up met 16 man of zo.

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er hier ook mensen zijn die xboxconnect gebruiken... Ik heb namelijk op XBC een clan. Als je nou een keer voor de lol wilt spelen met een maatje tegen mij en een maat, email dan ff. De site is vrij simpel. /Mod edit: spam

e ndan klik je op SuxxeR (me email is: thegamemaster110@hotmail.com)

/Mod Geen spam a.u.b. - Darkwing

Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat op xbox live zonder clantags clans weinig zin hebben je herkent ze toch niet en hebt dus zo geen competiviteitsgevoel tegenover andere clans. Het is alleen leuk voor als je met een vast groep wilt spelen, of als je echt wars wilt gaan doen, maar ook dan word je toch niet herkend als lid van die "goede" clan.

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Dan is XBL 3.0 met clanbase ondersteuning echt iets vor jouw........ *)

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    wanneer komt 3.0 dan?

9. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij zou er al moeten zijn :p
    Maar heb op xbox.com forums gelezen dat het hoogst waarschijnlijk 15 april wordt.

Maar misschien stellen ze het wel weer uit :p
    Who knows :p

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan heb jij niet helemaal door waar clans om draaien i guess. Dat gaat niet om aanzien in publics, maar om daadwerkelijke onderlinge strijd in competitievorm. Dan maakt het niet uit of je zo'n clantag draagt of niet.

11. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tja onze is alleen maar voor de Fun;)

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb nu een week en een dag xbox live, en ik ben helemaal vetrslaaft ! Ik zocht wat NL'ers om te gamen en ik was aleen nog maar in de lobby en toen werd me al gevraagt of ik in een clan wilde :)

13. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ben nu al een beetje ervarend ( level 3 ) en ik heb al een paar vrienden. Maar zullen we een keer met zijn allen op een bepaalde tijd online komen om een xbox live compititie houden met sc2. Ieder speelt met zijn eigen maat. En op ranking. Ik zou dit niet kunnen organiseren dus zou ik ook eigenlijk niet met het idee moeten komen en je kan maar met zijn 2en. Maar als we het nou met zijn allen deden. En het liefst in het weekend.
    Thanx|:- |:-

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    dit werkt toch niet, je komt vanzelf wel mensen tegen op live die met je willen spelen... live ligt op het moment toch even plat dus dan ga je daarna maar leuk een clan zoeken om bij te horen.
    het is btw net zo leuk om een spel te spelen met een fatsoenlijke ranking, dan ben je afhankelijk van je eigen skills en kun je niet zo makkelijk terugvallen op de skills van anderen.

15. Soda

Soda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat bij een clan die in de top100 van teamcompete heeft gestaan (dit houd dus in dat wij ons één van de betere Europese clans mochten noemen). Door een soort van meningsverschil heeft de RS3-sectie van de clan een eigen team opgezet. Punt van dit verhaaltje is dat we op zoek zijn naar wat ( 1 a 2) nieuwe Nederlandse members die RS3 nog steeds met plezier spelen, kunnen schieten en wel zin hebben om wat matches te spelen (matches beginnen meestal rond 21:00/22:00 uur)

Interesse?: Stuur me een PM

Deel Deze Pagina