1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Clanwars] Ghost Recon: Advanced Warfighter

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Meneer Stefan, 24 feb 2006.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]


    Op de Xbox kwam Ubi Soft met in totaal 4 Ghost Recon titels aanzetten. Stuk voor stuk goed ontvangen 'Tactical Shooters' die vooral bekend stonden om hun uitstekende Live-modussen en de vele clans die er ontstonden. Nu op de 360 komt Ubi Soft met alweer hun 3e deel, Ghost Recon Advanced Warfighter, die ook online weer voor vele clans zal zorgen. :cool:

    En daarvoor is dan ook dit topic gemaakt, voor de clans van Ghost Recon Advanced Warfighter. Ik heb al ontdekt dat er hier van Xboxworld veel clans gaan gevormd worden voor deze game, en ik hoop dat m.b.v. dit topic het makkelijker is om met de clans van Xboxworld tegen elkaar te strijden.

    Ook lijkt me dit een goede plek om je clan te promoten, nieuwe leden te zoeken en gewoon wat positieve concurrentie te maken, want uiteindelijk draait het er toch om dat de clans van Xboxworld de beste van de hele wereld worden. :+

    Anyway, ik hoop dat dit topic wordt goed bevonden door onze moderaters, want mij lijkt het in-ieder geval erg behulpzaam. :)

    Er is door onze forum member Rox ook een zwaar mooi toernooi begonnen met vele prijzen dus neem daar ook eens een keer een kijkje! Klik

    Hier beneden wil ik aangemeldde clans met hun leden erbij neerzetten, waardoor je met één glimp in de OP kan zien welke clans er allemaal op Xboxworld zijnen je daardoor makkelijker kan afspreken o.i.d.


    De Xboxworld Clans:


     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    clannaam: damstraigth06
    clanleden:FreakyOliver BE, Drafe roulio, Boss BE, Zermatt, Silus Deep, Mystery X NL, Marine NL
    website:http://www.geocities.com/damstraight06/home.html
    clanzone: we willen proberen bij de beste te horen van belgie en de wereld, maar natuurlijk zullen we ook fun maken._O_

    iedereen die ons wil uitdagen moet mij of boss maar een pm sturen.;)
    of je moet op ons forum ons komen uitdagen }:]
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg hetzelfde als mijn teammaat hierboven}:] ...
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Euhm...

    Hetzelfde als Boss en Colnago :cool:.

    Wordt straks ZO vet, die Clan Wars.
    Vooral als het straks Xbw clan's betreft! :)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  5. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ... en ik zeg ook hetzelfde als de 3 mensen voor mij :cool:
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Oké, zijn er ook nog andere clan's hier op dit forum?! :p

    Of wordt Xbw, nu al geregeerd door maar één clan....
    Namelijk, Damstraight 06.

    Njah, er zullen tegen de tijd dat hij uit gaat komen, wel meerdere clan's komen.
    Waarna er hier bijvoorbeeld ook een ranking onder de clans kan worden gehouden.

    *Hoewel Ghost Recon: AW vast wel een Clan Ranking zal ondersteunen! :)
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Lol, Sory voor de off-topic 4 clan leden onder elkaar.... Master:p
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, de eerste GRAW-clan is dus al een feit, maar hier presenteer ik dan de 2e clan :cool:

    *tromgeroffel*

    de "Dutch Puinguin Squad"! *)

    Bestaande uit de volgende topgamers: Rox NL, SVS NL, MetalMark NL, Superbol, skultulla, TTR JPRaceGamer en Heer Stefan. :)

    Dat zijn tot nu toe 7 members, dus er zijn nog vacatures, al hebben we al wat mensen op het oog. :+

    Site en motto komen nog...

    Dan over iets waar dit draadje ook voor gemaakt is... Hoeveel leden willen jullie als squads hebben, aangezien GRAW 16 spelers ondersteunt en je dus per clanwar een team van 8 mensen kunt inzetten. Mij lijkt 10 een goed getal maarja, wie ben ik!
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heel netjess, Stefan! :)
    Zeer overzichtelijk die begin post.

    Ik weet eigenlijk niet hoeveel, leden wij tot in onze clan toe laten. Daarvoor moet je toch echt even bij Axcess zijn.

    Maar ik denk dat je er iets méér dan 8 zult moeten hebbe, aangezien natuurlijk niet altijd IEDEREEN tegelijk online is.

    En dan later ook een beetje kijken met wie je het beste op kan schieten, en wat de beste formatie is.
     
  10. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    drafe, ik en boss zeggen dat we ongeveer 10 - 15 mensen zullen nemen.

    en @ Dutch Puinguin Squad bij deze een invite voor een clan war
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  11. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, das een hele vette clan Bavaria :D, ik heb echt zin om tegen al die XBW clans te schieten. :cool: Ik zal je clan aan de beginpost toevoegen. :)

    EDIT: Wie van de clan ben jij eigenlijk, want ik zie nergens bavaria tussen staan?
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ook jullie Motto is zwaar goed bedacht!! :cool:

    Wordt idd tof om zo onder elkaar te matten.
    Is het alleen mogelijk om 1 Vs 1 clan te doen?
    Of kun je ook 3 Clan's tegelijk tegen elkaar laten strijden?

    Denk het niet ofwel...?
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    neen dat is niet mogelijk

    maar mystery x nl wij zijn van geen enkele clan bang he }:] hehe
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Bang zijn we sekerss niet!
    Elke clan zal onderdoen tegen ons....

    *daar hopen we dan op. ;)

    Had gehoopt dat de DEMO deze week nog kwam, aangezien ik straks op Winstersport ga.
    Maarjah, dan hoop ik maar, dat hij volgende week zondag online is! :)
    Alvast beetje inspelen, voordat het échte werk begint.....
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Dutch Pinguin Squad Forever!!!

    :D

    @ Stefan, Het is Pinguin, niet Puinguin |:- :+
     
  17. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien jullie geen schrik hebben:

    Donderdag 9maart clanmatch.
    CET 20:30 / 21:00
    Siege of LMS
    5v5 / 6v6
    best of 5maps, 5rounds
     
  18. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    SEFA: special elite forces alfa

    head members:
    Dark Seal
    Brute Seal
    Dutch Evolved
    Skullcrush3r X
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0

    Al verbeterd :cool:
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    ik weet niet wat jullie ervaring is met clans e.d. maar om ff op stefan te reageren over het aantal leden van een clan... bij RBS, GR1, GRisland thunder heb ik in meerdere clans gezeten, bij de meeste was het een beetje amateuristische allemaal, bijvoorbeeld bij RBS; dan kan je ook met 8 VS 8, en dan had de clan ongeveer 12-18 members, zodat je allemaal af en toe mee kan doen, het niet té druk is, en er altijd wel mensen online zijn. Maar ik heb ook een poos bij de nummer 1 Squad van europa gezeten, Dutch Forces. En dan merk je meteen het verschil, daar zaten namelijk 16 mensen in de clan, en van die 16 werden 2 sterke teams gemaakt, en die waren ook weer in 2 gedeeld, nu had je dus 4-4-4-4... Met jou vaste team van vier ging je dan trainen, en zorgen dat je super goed op elkaar was ingespeeld, ook ging je met de andere trainen waardoor je ook goed was in een 8 VS 8 match. Met deze clan speelde we 4 VS 4 of 8 VS 8, en door onze sterke trainings methode en goede spelers zijn wij dus 1e van europa geworden (teamcompete.com). Zo zie je dat het aantal members niet echt uit maakt, als je het maar overzichtelijk laat, je iedereen laat spelen, en goed trained...

    maar dat is natuurlijk wel alleen voor mensen die fanatiek willen zijn, en je moet natuurlijk wel goed zijn in FPshooting...

    binnekort zal ik met mijn clan komen, maar de meeste zitten nog met een xbox 1 dus...

    EDIT:// @ SEFA clan: zijn jullie het vervolg van de clan op RBS BA of niet? Want die naam wordt al gebruikt
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006

Deel Deze Pagina