Ik was hier wel eens benieuwd naar.Hopelijk zit dit topic hier goed?Omdat er algemeen stond? Kopen jullie nu alleen maar spellen die gewone doosjes hebben of ook de classics doosjes?Want mij gaat het zelf om het spel ben benieuwd.Hopelijk begrijpen jullie de vraag.Soms koop ik liever de gewone maar ja als ze goedkoper worden en classics dan is het niet anders.
Mij maakt het geen klap uit. Ik haal mijn games uit het buitenland en als het dan uit Azië komt staan er soms ook allemaal japanse/chinese (whatever) tekens op het doosje. Het gaat inderdaad om de inhoud, niet om de verpakking .
Dat vind ik dus ook.Het gaat om het spel.In het begin dacht ik daar anders over maar nu ik er meer over denk.Het gaat gewoon als je het spel maar hebt
Het liefst gewone hoesjes... Dat het spel classic is vind ik niet erg, maar die hoesjes moeten gewoon zijn . Desnoods koop ik het spel 2e hands (als de classic nieuw goedkoper is dan de gewone versie nieuw). Ik bedoel, al mijn spellen staan gewoon mooi in een kast, de classic versies passen daar niet tussen . Ik verkoop mijn games ook absoluut niet, ben zeg maar een verzamelaar @Hierboven: De games uit Azië met die tekens maken me niet zoveel uit, het hoesje ziet er iig gewoon uit
Oke nou ja ik heb 1 doosje wat classic is.Op marktplaats enzo en andere sites duurt het altijd zo lang voordat je ze in huis hebt.
Jah ik moet wel zeggen dat die oude grijze classic hoesjes smerig lelijk zijn, maar dat zou niet de reden zijn dat ik het niet zou kopen . Gelukkig hebben ze nu andere .
Wel of geen doosje boeit mij niet.. als het spel maar engels is, en zo goedkoop mogelik natuurlijk..!!
Vroeger ging ik nog wel eens voor de special edition, soms alleen maar voor het metalen hoesje wat er zo vet uitzag. Maar op een gegeven moment moet je op jezelf wonen (etcetera) en kom je er achter dat je je niet meer echt van dat soort grapjes kan veroorloven. Of iig je moet een keuze maken tussen meerdere games of 1 game met een mooi hoesje, en dan ga je toch echt puur alleen naar de inhoud kijken.
Mij maakt het geen klap uit. Vind wel de groene hoesjes een stuk mooier staan . Dat hoort gewoon bij de Xbox360. Maar dat is voor mij geen reden om geen classics te kopen.
hier sluit ik me volledig bij aan. Ik vind het zelfs wel grappig als er Chinees enzo op staat. Steelcases vind ik overigens ook gaaf. Classics komen er niet in Ik wilde alleen dat ze van die lelijke hoesjes afstapten, die van de ps3 zijn een stuk stijlvoller
Het liefst non-classic, maar als ik (veel) meer moet gaan betalen maakt het me niks meer uit. Het oog wilt ook wat, maar uiteindelijk kijk ik tijdens het spelen naar het scherm, niet naar het doosje Zijn de nieuwe eigenlijk al ingevoerd? Oud: Nieuw: @Kevf: Vind je dit stijlvol? edit: Verrek, ik ben traag geweest met posten. Lenny heeft al mooie voorbeelden geplaatst.
Voor mij definately een normaal hoesje. Ik verzamel games, dus een classic valt helemaal buiten de gewone versies. Ik heb nog een classis van Dead Rising die ik dolgraag zou omruilen voor een normale. Anyone?
Ik vind het niet zo erg dat ik één spel met classic doosje heb.Het gaat mij tenslotte om het spel.Normaal koop ik wel gewone maar als hij goedkoper wordt dan worden het classics.
@ Dulle: nee, maar dit wel Dat groen staat gewoon vaak niet bij de kleuren van de boxart. Ken ook iemand die al zijn games in doorzichtige hoezen heeft gestoken, mij teveel werk, maar staat wel mooi.
Was benieuwd naar jullie reacties.Leuke reacties allemaal.Zie dat de meeste mensen voor de gewone doosjes gaan(logisch)denk ik.Maar mij zelf gaat het alleen om het spel.Dat doosje zet ik toch straks weer weg.