Classic of Origineel ...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Indivi_Duel, 13 jul 2003.

1. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    Het is mij opgevallen dat er in xbazar minder word gedaan over de games die uit zijn gekomen in de classic versie.
    dat veel mensen liever de normale editie willen dan die classic uitvoering.
    terwijl de classic toch eigenlijk beter zijn,
    ze zijn nieuwer, dus meer kans dat je een onbekrast exemplaar krijgt en ze zijn van een andere persing dus neem aan dat er toch wat verbeterd is aan de software. (minder bugs enzo)

als ik er voor moet kiezen om een game te kopen/ruilen
    die of classic is of in de gewone versie

kies ik de classic vanwege de voordelen die ik net opnoem.
    maar zoals gewoonlijk kan ik daar natuurlijk weer pontificaal naast zitten.

hoe denken jullie hier over ?

2. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    hey enige voordeel van en normale versie is dat je niet zon lelijk DVD hoesje krijgt want die classics zien er niet uit
    maarja get gaat mij niet zozeer om het hoesje dus ikzelf koop zou gewoon liever classics hebben puut omdat ze dan nieuw zijn en onbekrast

3. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Erg kleine kans dat ze er bugs uitgehaald hebben dus dat argument gaat niet op denk ik.

Ik wil zelf in ieder geval helemaal geen classics, ik vind de doosjes gewoon spuuglelijk. Net als de doosjes van EA, die zijn ook zo lelijk (dan heb ik het over de zijkant). Ik verzamel graag games en dan wil ik dat het er een beetje leuk bij staat.

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yup ik vind die gewone doosjes ook veel cooler.
    De ECHTE xboxers hebben die spellen al lang gewoon gekocht.
    En dat van die bugs kan ik moeilijk geloven...

5. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    als ik een classic koop kijk ik of het orginele doosje er ook is
    neem ze allebei mee naar de balie en vraag of ik dat doosje erbij mag, mag bijna altijd want waarom zouden ze weigeren.
    Vorige keer ook gelukt bij max payne.
    Volgens mij veranderen ze nix aan een classic

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Classics zijn precies dezelfde games als het origineel; er is helemaal niks aan veranderd. Er zit gewoon een ander hoesje om, en het spel heeft een andere prijs.

Als de CD in het hoesje zit, met plastic er omheen dan kunnen er helemaal geen krassen op komen, en dus maakt het geen reet uit welke versie je hebt.

Het origineel zal in de meeste winkels dezelfde prijs hebben als de classic versie. Dus je hebt vaak de keus tussen het originele of het classic hoesje.

7. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het gaat hier om het ruilen bij de x-bazar dus dat maakt dan ook niet uit aangezien niemand zijn net nieuwe, ongespeelde spellen gaat ruilen.

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Bij de next level liggen alle Classic spellen gewoon met de originele doosjes, voor 30 euro.

Deel Deze Pagina