http://www.gcshop.nl/browse.php?pl=xbox Amped - Freestyle Snowboarding (Classic) € 22,00 Buffy The Vampire Slayer (Classic) € 29,50 Dead or Alive 3 (Classic) € 26,00 Max Payne (Classic) € 29,50 Moto GP (Classic) € 29,50 Oddworld: Munch's Oddysee (Classic) € 26,50 Project Gotham Racing (Classic) € 22,00 RalliSport Challenge (Classic) € 25,50 Spiderman (The Movie) (Classic) € 25,50 SSX Tricky (Classic) € 26,50 Tony Hawk Pro Skater 3 (Classic) € 25,50 Wreckless (Classic) € 25,50
Ik vind het toch wel opvallend dat er zelfs tussen deze Classic titels nog prijsverschil zit, weet iemand waarom dat is?????
Daar zal wel geen duidelijke reden voor zijn. Aangezien er in zo'n online winkel meestal veel verschil zit in de prijzen!
tja met hun debiele betalingssysteem ben je zo een week verder... wat ik ook niet snap is dat geen enkele winkel de moto gp classic heeft of deze week nog binnenkrijgt - in amsterdam: FRS, Bartsmit, dixons en fame allemaal NIET
Een aantal heb ik ook al in verschillende winkels zien liggen voor na genoeg dezelfde prijs.... ik zou dus niet weten waarom je ze via internet zou willen bestellen??
In de VS kosten ze $19,99 en de euro is meer waard dan de dollar. Beetje vreemd als je het mij vraagt.
Je kan ook zeggen "yes, je kunt ze al bestellen, voor een mooi prijsje ook nog!" ... IPV dat geklaag...
Sinds wanneer is klagen verboden dan??? Kritiek geven is beter dan altijd maar te roepen dat alles geweldig is hoor.
Het is allemaal wel logisch, de echte bagger games goedkoper doen. En de andere gewoon de volle 30 voor laten betalen. Ik ga alleen Moto GP halen, de rest is niet echt super!