Cleanmanager Windows XP

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Glue, 26 okt 2005.

1. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik probeer bij schijfopruiming mn harde schijff schoon te maken, maar het wil maar niet lukken.
    Als ik erop klik. Via rechtermuisknop op C: en dan Schijfopruiming. Begint ie en zegt ie: "Bezig met analyseren van: Oude bestanden comprimeren" en dit kan enkele minuten duren. Hij laat ook zien dat ie met drie blokjes gevorderd is, maar daar blijft het bij en nergens zie ik ook enige vorderingen. Als ik kijk bij Windows Taakbeheer zie ik dat ie zo'n beetje mijn hele CPU gebruikt. Echt vaag.

Iemand een suggestie???

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Een preciese oplossing heb ik niet, maar het is misschien wel een goed plan om bijvoorbeeld nog even een adware programma de draaien, gratis is ad-aware te downloaden op www.download.com. Misschien doet hij daarna wel.

greetz wooly

3. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van dan zit er een grote fout in het systeem en start hij elke keer opnieuw de schijfopruiming!

Krijgt het met geen enkel programma eruit!

Heb zelf de hele boel weer opnieuw geinstalleerd en hij draait nu als een tierelier!

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Wooly, heb ad-aware al een tijdje, thanks

Een fout in het systeem? Klinkt akelig! Heb je Windows opnieuw geinstalleerd? Lijkt me een hele hoop gedoe. Ik heb er zelf niet zoveel last van, maar hij zou et wel gewoon moeten doen.

Hmmm

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bezig ben met opruimen gebruik dan gelijk evenCcleaner. Volgens mij deed hitmanpro2 ook een automatische schrijfopruiming. Als je het via hitmanpro doet, doet hij het dan wel?

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Dat programmatje op de link doet dat hetzelfde als Schijfopruiming van Windows? Ik heb zelf dus Ad-Aware, maar heb ik dan wel Hitmanpro nodig? Volgens de site is het wel zo handig, maar op die sites kunnen ze natuurlijk van alles beweren.

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies of schrijfopruiming erbij zit, maar het is zoiezo een handig programma'tje, ik zou het even laten draaien. HitmanPro is een must have. Het combineert alle goede anti-spyware programma's (o.a Ad-Aware, Webroot Spysweeper, Spyware Doctor). Het staat me bij dat daar een schrijfopruiming ook inzit. Misschien doet hij het dan wel. Je gaat normaal via C-->eigenschappen?. Met google vind ik ook hetzelfde probleem (bij 3 blokjes blijven hangen). Vind alleen geen oplossingen :'-(.

Edit:
    Defragmenteren wil ook nog wel eens werken (C--> Eigenschappen --> Extra---> Defragmentatie)
    En ook heb ik dit nog gevonden.

Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  8. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks voor de advies. Kijken of et me lukt.

Naar schijfopruiming ga ik via Start+Deze computer+rechtermuisknop op HDD (C:) en eigenschappen+Schijfopruiming

9. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Et is gelukt!

Ik heb zowel CrapCleaner als HitmanPro gebruikt. Tijdens HitmanPro ging die ook de Schijfopruimingsfunctie van Windows doorlopen en het icoontje van HitmanPro is hetzelfde als de Schijfopromingsicoon van Windows.

Heb net ook effe geprobeert of ik schijfopruiming zonder Hitman kon en ja et lukt.

YAY!

Probleem opgelost :)

Deel Deze Pagina