Ok, nu hebben ze m'n thread gesloten. Was te verwachten. Hoezo is het wat anders? Je Xbox kan je klok best aanpassen aan de zomertijd. Daar staat het wel voor. Jammer genoeg zit daar wel weer een bug in. Als je je xbox ff van de stroom afhaalt nadat ie dat gedaan heeft doet ie er rustig nog een uur bij
lees m maar en zie hoe de laatste 3 pagina's gevuld zijn. Ik denk dat de administratie het een beetje te bijdehand vond worden
Tja, ik stel een vraag en de topic wordt gesloten Maar ik ben er al achter. Als je in de clock menu "Daylight saving" op yes zet, dan pastie automatisch de klok aan op de zomer/wintertijd. Let wel op als je dat NU doet de klok een uur verder wordt gezet, dus hierna weer ff een uur terug zetten.
Kan me het topic vaag herrineren dat het idd te maf werd, en de vraag enigszins beantwoord was, als het onduidelijk is start je maar gewoon een nieuw topic, daar heb je tenminste kans op een duidelijk antwoord (zoals nu is gebeurd dus)
offtopic: bij amerikaanse xboxxen heb je volgens mij een OUDER-LOCK? tenminsten dat zie ik bij filmpies. ik heb da niet leg hetn me uit/...
parental lock, zit ook op de Europese hoor. Alleen dat stel je gewon 1x in (als je hem voort eerst start)