Close Combat: First to Fight

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LaVey, 31 mei 2005.

1. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Werd met veel poeha aangekondigd, maar is toch vrij geruisloos in de winkel terecht gekomen. Onterecht, want dit spel staat als een huis op Live. Er was al een versie in omloop die ontzettend slecht speelde, maar de makers hebben flinke verbeteringen aangebracht, zowel speltechnisch als qua opsmuk.

Fire Team Arena kan met 8 man gespeeld worden. 4 vs. 4. Groter moeten de teams ook niet worden, anders word het een fragfestijn en leef je niet langer dan 5 seconden. Coole maps met zowel indoor als outdoor omgevingen en goede wapens die elk hun sterke en zwakke kanten hebben. Het is overigens schitterend om 's nachts de vuurgevechten van jouw teamleden en de vijand waar te nemen. Lichtsporen die heen en weer schieten; schitterend.

Co-op speel je samen met 3 teamgenoten en hier schittert het spel echt. Samen achter een deurtje zitten/staan, 'm opengooien en alle vijanden erachter binnen een fractie van een seconde met een headshot naar Allah schieten (ja, het zijn stereotype Bin Laden-arabieren). Zelfs op "Recruit" (laagste moeilijkheidsgraad) is het spel nog behoorlijk pittig. Kan je hier nog wel naar de overkant van de straat sprinten, op "Simulation" moet je goed nadenken en kijken waar je loopt en wanneer je dat doet. Hier komt het teamspel echt om de hoek kijken.

De controls zijn even wennen (klik op de joystick om te hurken, 2x klikken om te liggen, 2x naar voren om te rennen), maar als je ze eenmaal doorhebt merk je hoe inventief het allemaal werkt. In andere spellen kan je als je hurkt zit niet rennen, in Close Combat kan je vanuit de hurkpositie meteen sprinten om vervolgens achter een auto weer vanzelf neer te hurken. Heel netjes gedaan.

Tsja, wat kan ik nog meer zeggen? Fans van Rainbow Six en Ghost Recon kunnen dit blind kopen. Nu Lockdown is uitgesteld reden te meer om hier je geld aan uit te geven.

"Slow and smooth. Smooth is fast."

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    een vraagje voor offline? hoe zit het met de ai van de spelers?? want ik heb er altijd een hekel aan als ze door domme dingen geraakt worden (Ghost 2) of als het oppeens supersoldaten zijn die alles van duizend meter neerschieten (Ghost I)

en zijn de levels een beetje groot??

3. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn vrij slim. Slimmer dan wij, in ieder geval. Ze voeren verschillende realistische formaties uit als de situatie er om vraagt. Ja, er loopt er af en toe wel eens eentje langje vizier, maar er is geen spel waarbij dat niet gebeurd. De maps zijn vrij groot, verdeelt in checkpoints. Zowel indoor als outdoor.

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    tijd dat single player duurt ongeveer???

5. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond da AI juist ontzettend dom en middelmatig bij vlagen, dekking zoeken doen ze pas op het moment dat jij ze neerschiet en als je lang genoeg wacht komen ze allemaal naar jou toegelopen.... Multiplayer daarintegen is idd erg relaxt.

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Dat had ik dus ook gelezen nou deze koop ik dus niet. Als ik me ergens aan irriteerd

7. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 2de hands,geen spijt van gehad tot nu toe...
    online is ie erg oke,offline vind ik het ook een topper.
    rb en black arrow gaan erg vervelen,gr2 is het net niet voor mij...dit houdt mij voorlopig wel weer zoet(black hawk down komt er snel aan)

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18

heb geen online mogelijkheid

9. nl masternick

nl masternick www.clanwars-online.

Leuk Bevonden:
    0
    shit game niks meer te zeggen :p

10. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    heb je die drie spellen of gaat dat over die site die in je sig staat?
    enne...8 posts,allemaal zo waardevol als deze?

11. nl masternick

Leuk Bevonden:
    0
    de games in mijn signature zijn over het forum waar de beste eu gamers komen. jij dnek nie ken jouw nie van rainbow. de andere speel ik niet. en ik post hier bijna nooit ik zat eerst op een engels forum genaamd osklive (cker nooit van gehoord?? was 1 van beste clans op oude rainbow en season 1,2 van ba) hier praten ze alleen over games ,cheats en hoe je veder komt daar praten ze over clanmatches van die 3 games en er staan wat leuke filmpjes op van matches die zijn opgenomen via een tvkaart. (www.clanwars-online.com) is the website visit if you want and check if you know some. www.osklive.com are almost same forum but a little more members.

12. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, hij woont nog in Hoogvliet ook.

Maar tis geen shitgame. Ze hebben veel veranderd aan de Europese uitgave ten opzichte van de US release. Ze hebben blijkbaar de kritiek ten harte genomen.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    en is ie dan wel goed?

14. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* Ja.

En aangezien je geen Live hebt, zou ik wat vrienden uitnodigen voor wat potje co-op. Mits je vrienden hebt, natuurlijk. :p

15. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja of eeen ethernetkabel aanschaffen en gratis online gaan via de system link mode, voor meer info daarover zie deze site
    En ja dit is legaal ;)

16. nl masternick

Leuk Bevonden:
    0
    wat is er mis met hoogvliet??? en ik heb live en ga die domme game nie kopen enigste die ik nog koop is lockdown en dan bewaar ik me geld voor de xbox 360 met pgr3 en gold live. + ga binnekort pc kopen van 700 a 800 euro. heb geen geld voor bullshit games.

17. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    leuk,iemand nog spa en fruit?

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ja wat maakt het uit... gelukkig is er nog spa en fruit --> Das Fruit en Spa

19. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker boomgaardshoek? :p

Deel Deze Pagina