Gisteren voor 19 euro close combat first to fightgekocht. Voor 19 euro kan je deze game eigenlijk niet laten liggen. Deze game was een week eerder nog 59 euro. Maar dit is echt de laaste game die ik nog koop voor mijn xbox. Maar deze game werd op de meeste sites en magazines volledig afgebrand. Dus zo'n game laat ik dan maar meestal liggen. Nou ik kan je vertellen dat dit toch een goede game is. Voor de mensen die nog twijfelen, halen deze hap als je van tactical shooters houd. De graphics zijn dik in orde en alles ziet er scherp en mooi uit. Gelet is er ook op de kleine details, je ziet vliegjes rondvliegen in de straatverlichting wasgoed wat wappert en ga zo maar door. Er is weing leven in de stad, maar je bent benieuwd wat er zich weer om de hoek bevindt, een tank soldaten dus dat er weinig leven is merk je na een poosje niet meer. Ja oke deze game heeft ook zijn minpunten zoals dat je kameraden dwars door je heen lopen. Maar dat is alleen in nauwe gangetjes en waar je het commando geeft om de kamer te clearen. Het gangetje is dan zo smal dat jij er maar net in kan staan, maar je kameraden lopen gewoon door je heen. Kijk de amerikanen kunnen een hoop maar dit. Wat ik wel heel erg irritant vindt is het hoge stars en stripes gehalte. Let maar eens op de gesproken teksten. Er is niets op de wereld zo goed en getraind als een amerikaanse marinier. Daar moet ik dus echt van kotsen. Maar nogmaal halen deze game als je van dit soort spellen houdt
Toch altijd leuk als een spel waarvan je niet veel verwacht enorm mee blijkt te vallen. Helaas gebeurt het ook wel eens precies contra Hoe dan ook er was al een weliswaar oude thread over close combat first to fight. die kan je hier vinden Graag daarin verder gaan.