closed topics!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 3 jan 2003.

1. masterape

masterape Guest

De mods sluiten altijd topics waabij je over een mening over een spel vraagd omdat het een opsomtopic is.Nou voorbeeld: Noteer hier je snelste SegaGT tijden.Dit is toch ook een opsomtopic of niet?En dit toch ook alles is toch opsom ik wil graag weten of een game aan te schaffen is of niet en dan sluiten hun het gelijk zeggen ze: Ga maar previeuws,revieuws lezen net of je hier wat aan hebt dit is ook maar 1 mening ik wil van meerdere weten!

2. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Wat maakt het nou uit of een tread open of gesloten is!!! Als die slecht is dan verdwijnt hij wel helemaal naar de achtergrond!!! Ik begrijp niet waarom er slotjes op komen.

Ok, als er een onderwerp komt van GD%^*&*^*%&$ tyf dan begrijp ik het wel maar als het een gewone tread is dan kan hij makkelij open blijven!

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Opsomtopic:

Welke spel is het leukste op de xbox?

HALO
    SEGA GT
    SPLINTER
    BLA
    BLA
    BLA

en dan gaat dat nog 20 pagina's door en loopt dan uit op discussie en flames...Terwijl een vraag van snelste tijden relevant is, gaat tenminste over een prestatie en niet over eendroge opsomtopic.

En deze hoort bij Website/Opmerkingen!

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Masterape hier zijn al honderden discussies over gevoerd in het website opmerkingen topic. (Dat ken je blijkbaar niet, want daar hoort deze draad.)
    Het soort threads waar jij op doelt voegen gewoon niets toe aan het forum voor anderen, en het wordt heel snel irritant. Ga nou eens een review lezen dan krijg je ook antwoord op je vraag (ipv beledigd te zijn dat je thread gesloten is).

edit: shut up alfasjel! =(

5. masterape

masterape Guest

Dan maak een opsomtopic voor mensen die graag info willen hebben en al lees je deze thread door dan weet je wat ik van revieuws vind!

6. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Stiekum ben ik het met Masterape eens. Ze zeggen dan; check reviews op internet enzo.
    Maar, ik vind meningen van personen die het spel hebben veel interessanter. Maar dat is mijn mening ;)

7. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan pak je optie #2:

Zoeken >> "Grote <naamgame> topic " bekijken........er zijn daar genoeg meningen van de forum-leden te vinden.

8. masterape

masterape Guest

Ja dit bedoel ik. Kijk een revieuw een persoon speelt de game geeft er zijn mening over maar ik wil de mening van meerdere mensen.Jullie doen net op revieuwschrijvers heilig zijn en altijd gelijk hebben. Bij de PU hebben ze het aardig voor elkaar(ben het ook niet altijd eens)maar dit is een XBOX site,dus ow xbox game hup gelijk een 10 of 9,zoasl bij deathrow wat helemaal niet klopt!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn mening is : Mensen die reviews schrijven zijn de uber-gamers, weten alles van games en hebben het spel uitgebreid getest. Ik weet niet waar jij reviews leest (Telegraaf misschien ? :cool: maar het zijn dus gamers ZELF met wat schrijftalent die reviews schrijven : Meningen van gamers dus.

Het vergelijken van games, iets dat ook dikwijls wordt gevraagd, is ook niet mogelijk simpelweg omdat iedereen een andere smaak heeft. Halo en UC. Ik sweer bij Halo maar anderen vinden UC juist de bom. Uiteraard, ik wil best wel een Halo/UC discussie houden, maar dan moet een thread ook worden gestart met de intentie die discussie aan te gaan en niet te beginnen met "Ik ga een nieuw spel kopen, Halo of UC?".

Daarnaast is een Sega GT 2002 tijden-topic in mijn ogen niet het sluiten waard simpelweg omdat je dus de competitie met elkaar aangaat. Als je nou gaat vragen : Wat is jouw Xbox games top 5? MIsschien interessant, maar er zijn al 20 van dat soort topics geweest, en is dus echt een dom opsomtopic :cool:.

10. masterape

masterape Guest

Ok dan zal ik zon topic beginnen en van die top ...games die zijn er ook nog die niet owrden gesloten.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die zijn er genoeg geweest :)

12. masterape

masterape Guest

Nou kijk maar es wouter of het zo beter is.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind van niet

14. Yoost

Leuk Bevonden:
    0
    Daat heb je wel gelijk in WouteR, maar als ik een topic start met; ''Nightfire, het kopen waard?'' dan vind ik ervaringen van gamers zoals jij en ik meestal interessanter dan die van verwende gamesjournalisten.

15. masterape

masterape Guest

Kijk daar ben ik het mee eens.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Verwend? Jij jaloers bedoel je :+ Wil jij meningen hebben van kopieer-schmiegten die het spel er 5 minuten instoppen en daarna eruithalen en denken een mening te kunnen vormen?

Heb je specifieke vragen over de speelbaarheid/houdbaarheid dan kan je die natuurlijk pleuren in een (nieuw) topic alleen een open deur als "Nightfire, het kopen waard?" is makkelijk op te lossen door reviews te lezen waar meestal wel wordt uitgelegd of het spel de moeite waard is :)

17. masterape

masterape Guest

Over koppige personen gesproken:+

18. Yoost

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik begrijp jullie standpunt en ik leg me erbij neer :+
    Ik lees wel die reviews van Gamefaqs, die zijn ook voor en door gamers ;)

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat nou koppig :) Ik geef gewoon niet toe omdat dit ons standpunt is. Kom nou, als ik bij elke discussie na 2 pagina's zeg : "ok, jij krijgt gelijk" dan kom je natuurlijk helemaal nergens :)

20. masterape

masterape Guest

Tuurlijk wel tevreden bezoekers8)

Deel Deze Pagina