[XOne] Cloud Save Games: UPGRADE TO GOLD

Discussie in 'Games' gestart door B Tender, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heren,

Ik loop vandaag tegen een probleem aan, waarover ik graag jullie ervaringen verneem!

Mijn Xbox Live Gold verliep vandaag en ik heb deze vanmiddag met een jaar verlengd. De code werkt geaccepteerd en ik heb weer Gold! (plaatje 1).

Echter... Wanneer ik Forza Motorsport 4 wil spelen (met mijn Cloud Save game) krijg ik telkens de melding 'upgrade to gold' (plaatje 2). Wanneer ik op de Cloud Save Game op (A) druk zie ik vervolgens plaatje 3 en plaatje 4. Uit die plaatjes maak ik op dat m'n Gold gewoon prima geheractiveerd is, maar vooralsnog kan ik m'n cloud savegame niet vanuit de cloud laden. Opnieuw signinnnen en/of het herstarten van de xbox leidt niet tot de oplossing.

Ik weet dat ik de savegame vermoedelijk nog wel kan benaderen door alle gegevens naar de HDD te kopiƫren (via system settings => storage) maar dan worden er gegevens overschreven die ik liever niet overschreven zie (plaatje 5).

Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad, en zo ja hoe hebben jullie dat opgelost? Was het een kwestie van even geduld hebben of was er meer actie vereist?

Alvast bedankt!

Plaatje 1

Plaatje 2

Plaatje 3

Plaatje 4

Plaatje 5 System Settings=>Storage

Laatst bewerkt: 20 nov 2012
  2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Deze mag een slotje. Een paar uurtjes extra geduld deed het probleem vanzelf oplossen :D

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Toch mooi dat we je konden helpen :+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Laat het een hint voor je zijn: Zorg altijd voor een backup bij een Cloudsave. Het systeem is nog niet geweldig. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina