Was vandaag op de open dag van Ajax. Sony had een heeeel groot scherm geplaatst waarop iedereen kon meekijken naar het nieuwste voetbalspel Club Football Ajax. Zag er echt vet uit! Maar nu komt het mooiste van het hele verhaal! Tussen de spellen in werd er snel door de div. menus heen geklikt... en wat schetste mij verbazing? Ik zag af en toe een scherm met uitleg gebruik controller... de Xbox controller wel te verstaan! Hahahahaa!!! Sony geeft een demonstratie van een nieuw PS2 spel en gebruikt de Xbox om de mensen te laten zien hoe mooi het spel wordt (komt in de herfst uit). Zelfs Sony moet kennelijk erkennen dat de Xbox grafisch met kop en schouders boven de rest uit steekt! *) *) *)
Zwak hoor. Eerst beweren ze dat de PS2 grafisch véél beter is, blijkt daarna dat ze de xbox gebruiken om hun product te promoten!
Sam Jr. heb je het ook gezien? Heeeeel simpel van de Sony gasten! Ik heb trouwens niet gezien of ze in die stand onder het scherm wel gewoon PS2 hadden staan.... dat zou ik helemaal triest vinden!
Ja ik heb niet echt goed gekeken maar ik dacht van: Het zal wel, dan is hij op de Xbox nog mooier. Daarom heb ik een hekel aan die Ps2 gasten. Eerst de Xboxnaam kapot maken en dan wel de graphics gebruiken!