Review voor m'n nieuwe magazine = Unlimited Games ! Project Gotham Racing 2 Door : Edwin van Doornik Releasedatum : voorjaar 2004 Inhoud Een goed managerspel, mooi uiterlijk, de menuopties zijn even wennen als je gewent bent aan CM 01-02, ik moest lang zoeken naar hoe ik spelers moet kopen en verkopen. Wedstrijd De wedstrijd op zich is goed in elkaar gezet, alleen als je in een friendly zit Dan is de 2D-pitch best irritant… Tactieken veranderen is makkelijker dan TCM, je kan 12 wissel meenemen in friendly’s, met Man Utd. Kreeg ik die net vol. News Het nieuws wordt goed weergegeven, je krijgt veel te horen van onderhandelingen. dat maakt het makkelijker om goede spelers te vinden. Transfers / Contracten Veel opties bij het contracteren van een speler, dat zijn ook echt geen slechte opties, maar jeugdopleidingen brengen in dit spel ook veel goede spelers. Gameplay : 8+ Graphics : 8- Totaal Cijfer* : 8 * = niet het gemiddelde
Beetje aan de korte kant, niet? Weinig diepgang, je komt door het lezen van de review te weinig te weten over het spel. Termen die in het spel gebruikt worden eisen soms een verklaring, en die mis ik hier (b.v. 2D-Pitch, ik zou echt bijgod niet weten hoe ik dit moet eten...). Je gebruikt de afkorting CM, mensen die niet veel van games afweten snappen niet eens om welk spel het gaat, ik weet dan nog "iets" maar zelfs ik dacht dat het om Colin McRea Rally ging
Sinds wanneer is Project Gotham Racing 2 (zie review-onderwerp) een managespel waarbij je spelers kan kopen/verkopen, optie ben ik nog niet tegengekomen!!
Is niet echt een review. Meer een overzicht van de dingen die jij goed vond aan het spel. En er staat idd de verkeerde titel bij.