Ik speel met Man Utd ( Sinds mijn Ajax Savegame weg was In seizoen 2013/2014 ) en ik heb een eigenlijk veel te sterk team. Ik zit in het 2e seizoen en speel vaak 4-4-2:
-------------------------- Bartez --------------------------
-----------------------------------------------------------
---- Trabelsi ---- Ferdinand ---- Mexes -------- Maxwell ----
---- C Ronaldo ---- Jenas ------- Emre -------- Giggs ------
------- | ------------------------------------- | -------
------- V -------- Henry ------ Tevez --------- V -------
Wissels: Corona, Tuncay, Brown, O'Shea, Arteta, Hargreaves, Robinho
Ik speel ook vaak 3-4-3, en dat is dan als volgt:
-------------------------- Bartez --------------------------
---------- Ferdinand ------ Mexes ------ O'Shea -----------
---- C Ronaldo ---- Jenas ------- Emre -------- Giggs ------
------- | ---------------- Diego ---------------- | -----
------- V -------- Henry ------ Tevez --------- V -------
Wissels: Corona, Tuncay, Robinho, Brown, Hargreaves, Arteta, Martinelli
Voor seizoen 3 heb ik me al versterkt met Davids, en ook Bellion komt terug na een succesvolle huurperiode bij Southampton (Hij was speler van het jaar in de Premier Division ).
Talenten:
Een aantal goede talenten die ik heb gehaald kosten redelijk wat geld zoals
Diego, 19 Jaar, AMC, Santos > Hij heeft een heel kort contract, dus als je hem een nieuwe aanbied die goed genoeg is (ongeveer 30000/week) komt hij gratis.
Robinho, 20 Jaar, SC, Santos > Ook hij heeft een erg kort contract en is dus gratis te halen (ongeveer 24000/week)
Jóse de Jezús Corona, 21, GK, Atlas > Heeft mij in seizoen twee 1,5 miljoen Euro gekost
Carlos Tevez, 19, SC, Boca > Alleen voor de clubs met veel geld, heeft mij in het 1e seizoen 27,5 Euro gekost, is nu 50 Miljoen waard en scoort aan de lopende band
Sanli Tuncay, 21, FC, Fenerbahçe > Min Release Fee is 13,25 Miljoen en dat is ie zeker waard.
Philippe Mexes, 21, DC, Auxerre > Min Release Fee is 4,7 Mlj en is een van de grootste verdedigende talenten in het spel
Mikel Arteta, 21, MC, Glasgow > Min Release Fee is 4,4 Mlj
Andere spelers die je eigenlijk ook moet halen:
Thierry Henry, Arsenal, FC, 26 > Heeft een contract dat na 1 seizoen afloopt, dus gratis te halen voor degene met een rijke club
Belozoglu Emre, Inter, M LC, 22 > Wat voor henry geld, geldt ook voor Emre.
Jermaine Jenas, Newcastle, DMRC, 20 >Heeft mij in het 2e seizoen 60 Mlj gekocht, dus niet te lang wachten met kopen.
Maxwell / Trabelsi, Ajax, DML/DR, 21/26 > Beide na een half jaar out of contract dus gratis te halen.
Als je nog meer talenten wil moet je mij maar PM en, want ik weet een lijst met zo ongeveer alle grote talenten in de game inclusief rating.
Laatst bewerkt: 12 mei 2004