hallo Ik heb een probleem bij COD 2 ik heb hem geinstaleerd maar nu krijg ik dit te horen System memory is 480 MB (capped at 1 GB) Video card is "VIA/S3G UniChrome IGP" Streaming SIMD Extensions (SSE) supported Winsock Initialized Opening IP socket: localhost:28960 Hostname: Chris IP: 10.0.0.152 ----- Initializing Renderer ---- ------------------------------- ----- Client Initialization ----- ----- Client Initialization Complete ----- ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 0.0 Vertex shader version is 0.0 Video card or driver doesn't support alpha blending. Error during initialization: Video card or driver doesn't support alpha blending. PC: Packard bell Systeem: Microsoft Windows XP Home Edition Verise 2002 Service pack 2 AMD Sempron(tm) 2800+
mm volgens mij wordt je videokaart niet onderstuend f zo? wat voor videokaart heb je? en wat is de rest van je systeem...
wordt (sorry moest er ff uit) Wat voor videokaart heb je? Misschien helpen de nieuwste drivers, maar ik vrees het ergste:{
@cdiddynl, Helaas, maar deze onboard videokaart ondersteund geen directx 9.0 en heeft hij ook geen hardware support voor pixel en vertex shaders.
ik heb zelf ook probleem met CoD2, als ik hem wil instellen op directX 9 crasht mijn computer, terwijl ik met DirectX 7 nergens last van heb Ik heb de videokaart: ATI Radeon 9600pro, voor de rest een AMD Athlon 64 3200+ en een geheugen van 1024 MB ram, staat op de doos van de videokaart wel dat hij Direct 9c ondersteunt dus vond het beetje raar dat als ik hem daar op zet hij meteen crasht...
Dan zou ik eens proberen om de laatste ATI drivers te installeren. Want op een 9600 Pro hoort het gewoon goed te werken.
volgens mij wel ja, zal het zo nog even proberen, maar doet het soms heel even op DX9 maar dan komt er een granaat en dan crasht ie weer
Ik had dit met de Demo van COD2 ook, de echte niet. Echter zal CoD2 op directx9 met een 9600 pro niet echt goed lopen(9800 pro hier en hier doet ie t op medium nogal...medium) 3 van de 5 vrienden van mij hebben het ook, het ligt denk ik gewoon aan de verouderde videokaart(niet dat ie slecht is ofzo, maar cod2 ondersteunt hem niet goed) Die vrienden hebben een GFFX5200, 9800 pro en x800se dacht ik. Misschien verhelpt de patch die begin volgend jaar komt het probleem!
net weer even geprobeerd en hij deed het wel normaal met auto settings maar ja vond het er nou niet bepaald super uit zien ofzo, wil ook wel nieuwe videokaart, maar heb net 360 gekocht en spaarpotje is beetje leeg ik wil ook nog HDTV dus tja met die 9600pro moet ik het nog maar even doen