hy, ik zit vast bij COD 2, ofja, ik blijf niet leven. ik ben nou op veteraan bezig en zit in een tank, telkens als ik ook maar even stilsta om te kijken met mijn verrekijker als er een tank op afstand staat wordt ik neergeschoten, weet iemand een tactiek ofzo? alvast bedankt, basovich
hmm, nou zit ik weer vast, ik kom dan na die botsing tussen de 2 autos in tunesie uit die auto en dan kan ik nergens dekken, van alle kanten zitten duitsters, weet iemand waar ik dan moet gaan zitten ofzo?
gewoon rennen terwijl schietend op alles wat beweegt. niet laag gaan, dat deed ik eerst maar dan ben je alleen maar minder wendbaar.
heb hem alweer gehaald haha , ik zit nu bij D-day, dit is volgens mij het moeilijkst waarbij je dus via dat touw naar boven bent geklommen. iemand tips??
Als je eenmaal boven bent. Krijg je zo'n loopgraaf/ iig zo'n ding waardoor je niet over land hoef te lopen. Als je aan het einde bent van deze loopgraaf, gooi je 2 smoke granates bij de bunker en in het midden van de bunker en jou zelf. Nu klim je naar boven, ren je door de smoke heen. Checkpoint reached. Iig ik vond dat het moeilijkste stuk van D-Day
Rustig spelen, de tijd nemen en niet te snel gaan lopen, niet gefrustreerd raken zoals ik als ik 1x word gedood en dan denken ik ben het zat ik ga rushen Succes
Nog een goede tip voorop D-Day Je schiet als eerste die 2 gasten die in dat enorme kanon zitten neer (aan de rechterkant).Dan ga je in een loopgraaf zitten, volg je de loopgraaf naar het uiterste linker puntje. (dit gezien vanaf het strand/punt waarje naar boven klimt) Dan gooit je al je smoke granaten buiten de loopgraaf, eentje wat meer naar links dan de andere want er zitten wat duitser op de heuvel, en spring je uit je loopgraaf. Dan ren je een bunker binnen knal je de duitser kapot en...Checkpoint reached. Dit is ongeveer het zelfde al MM zijn, maar dan met wat meer details
Ja Falcon zo heb ik het dus ook gedaan, maar ik vind D-day nog niet eens de lastigste....die missie dat je op het laatste op die watertoren moet klimmen is pas kut, niet normaal. Volgens mij heet ie The Silo ofzo...jeweetwel dat je al die huizen moet uitkammen pfff daar heb ik lang over gedaan.