1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    ja dit is de random tactic die bijna iedereen gerbuikt denk
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? Hmm jammer, dan niet :)... Ik stop maar even met het hosten van Zombie partys, als er na een tijdje weer interesse is dan zal ik ze weer organiseren.....
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Godver. Na 4 bier en twee paracetamol + 8 tijgernootjes hield inDie^ het al voor gezien vanavond. En hij heeft niet eens met mij gespeeld.
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Wie doet er over een uurtje mee met zombies?
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, inderdaad. Hij had koppijn. Had nog aangeraden om het niet te doen. Meds + alcohol = kut.

    Maargoed, inDie^ is hardcore.
     
  7. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    metalsonic miss vanaaf??
     
  8. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Het was maar 1 paracetamol en ik had al koppijn toen ik terug van me werk kwam...
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja is goed, 21.00- ms zombie party :)
     
  10. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een zombie pauze voor mij:

    Potje 1) begon rond een uur of 20.00, FCT gaat er gewoon ineens vandoor, lekker dan|:-|:-|:-|:-

    Potje 2) hmm ach laat ook maar:F:, was in elk geval gezellig zullen we maar zeggen :)

    Vond 't vooral van 't eerste potje vaag:confused:
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke rondes gehaald?
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    1ste: wave 14 ofzo, fct begon er ook over dat hij geen tijd had voor 't bespreken van de taktiek etc, ging nergens over

    2de: eigenlijk speelde pisaac mee voor de gezelligheid, vergeet om juggenaut te kopen, verder werd er vooral veel gekloot enzo, wave 20

    Ik zal de volgende keer ook wat duidelijker maken dat er in de zombie game waarin ik zit gewoon goede afspraken worden gemaakt, bijna alsof 't een clan game is tegen een andere clan,

    Dus niet:
    - zomaar op de weaponbox afrennen bij fire sale
    - zomaar een teleporter gebruiken
    - zomaar jezelf omver laten lopen zonder "breach" oid te roepen
    - etc etc
     
  13. Munnie

    Munnie Guest

    Sorry man ik had nog wel ff tijd maar niet tot 11u ofzo
    maar me internet vliegt er de laatste tijd best vaak af en daarna heeft het geen zin om terug te komen.
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ging je dan al weg om 21.30 ofzo? (als jij FCT bent).... Maarja maakt niet uit verder, ik ga hier verder niet klagen over een game :)
     
  15. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn best gewoon gedaan maar we moeten gewoon die tactiek van ally volhouden,het begon door distorantion die geen juggernaut had,ik vant raampje weg moest,hem reviven en daardoor ging ik dood en jullie moesten de deur openen. Dusja,maar ik vond het bij round 20 dit keer wel best omdat ik graag mn pizza wou eten haha,hij was heerlijk:thumbs:
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook jammer dat Pisaac niet serieus speelde, in de alley vind ik het sowieso chaotisch, voor mijn gevoel ging pisaac 2-3 keer dood daar. Doordat jij ging healen was er een breach, volgende keer wellicht niet healen. Zelf had ik de alley deur niet moeten openen, alhoewel 't chaotisch was en iemand riep dat hij open moest. Vanaf wave 14 al rondjes lopen is sowieso wel fail, dat is echt té saai voor woorden....

    BTW: Pisaac speelt als hij zijn best doet best goed hoor!, denk sowieso al beter dan mij, ook door z'n ervaring in World at War enzo... Wat btw wel grappig was aan het rondjes rennen, Wouter ging wellicht iets te snel, hij dacht dat hij gewoon de wave haalde door steeds als eerste een lap te hebben gemaakt :p, maar je moet natuurlijk ook af en toe wachten en zombies killen.....

    Btw jij (gaming4life) had echt belachelijk veel kills, hoe kan dat?
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2011
  17. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    I dont know,gewoon killen:p? Ik zat ook vaak in de 1ste kamer waar tering veel zombies kwamen en had al vroeg in de zombie mode een upgraded raygun met een upgraded rpk.

    Prachtig om te zien hoe jullie reageren als ik zeg dat ik de power on ga gebruiken haha als jullie het nog niet willen,tuurlyk doe ik het niet xd ,wouter echt zo ik maak je dood kk kid:p Haha lachen man.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2011
  18. Munnie

    Munnie Guest

    Omdat het internet weg viel bij mij en ik dus uit het potje werd geflikkert...
     
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Munnie zin om woensdag ff 40+ te halen?
     
  20. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Oow ff doen jonge...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina