1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens het was een heerlijk potje,maar het werd later echt lastig.:thumbs:

    We hadden ook veel pech omdat ik na 30.000 points aan de box te besteden nog geen hk21 kreeg.

    Maar ik moet jullie misschien helaas zeggen dat ik de map pas later koop omdat ik eerst mijn capture card koop voor montages.

    Ik zie wel hoe dat loopt.
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG teveel energie, dus nog even algemene feedback op de match :D

    [​IMG]
    Sonic spreekt!

    -------------------------------------------------
    + communicatie, die was echt goed in dit potje, iedereen luisterde naar elkaar, er waren nauwelijks misverstanden en alles verliep gewoon fijn
    + strategie, deze werd eigenlijk tot wave 22 goed uitgevoerd!
    + alley campen, ging goed tot wave 21 ofzo
    + crawler maken, vaak kan ik mij erover opwinden dat er gewoon geen crawler wordt gemaakt of dat er retarded wordt gereageerd als ik erom vraag, in deze match niet, crawlers genoeg, super!
    + er werd veel rekening met elkaar gehouden
    + er was een goede sfeer

    Aangezien ik altijd kritisch ben, toch ook de minpunten
    -----------------------------------------------------------------
    - verdeling van het geld was niet helemaal goed verlopen, kon gewoon beter
    - random weaponbox, ik wacht 15 minuten als jullie wat wapens kopen, als ik vervolgens even wat wil halen hoor ik dat we alweer naar de alley moeten enzo, iedereen dient gewoon evenveel ruimte te hebben en iedereen heeft maar geduld te hebben!
    - we vielen in wave 23 ofzo, waarom het mis ging? ik weet nog dat Yordi down ging, ik wilde hem reviven, tja toen werd ik gedownd en gekild... Of ik door moest lopen of niet? Tja dat is discutabel, hier moet je ook wat geluk hebben enzo
    - monkey boms, jongens gebruik ze nou als ze echt nodig zijn, gebruik ze niet slechts om veel geld te verzamelen, het is rustig in de alley en er wordt een monkey gegooit en ik mag er niet op schieten (wat ik ook braaf niet doe), dat is wel :{, 1 wave later is de monkey bom nodig.. MAAR IS HIJ ER NIET!

    International Management diploma is binnen, de BMW is dichterbij, morgen een hard gekookt ei, ik ben blij\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

    [​IMG]
    DOE MIJ DIE MAAR :D
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  3. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mist nog iets als minpunt. Het ergelijke geschreeuw =(
    En je hebt mijn foto gestolen. \o/
     
  4. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Sonic heb je wave 28 nu al ingehaald ?
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ja maar sonic,normaal duurt die box niet zo lang hoor, dit keer moest ik echt 30.000 points verspillen voor een hk21 die ik niet heb gekregen. Normaal heb je meer geluk.

    Maar ik ga dat niet meer proberen want het duurt heel erg lang.Gewoon als je 2 goede guns hebt niet de box gebruiken.

    En fuck de capture card,ik koop de dlc en we gaan er samen gewoon van genieten.
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, maar das ook nooit de main focus geweest. De afgelopen weken heb ik steeds gespeeld in andere samenstellingen. De één campt in de alley, de ander loopt rondjes etc... Gemiddeld kwam ik steeds ergens tussen wave 19 en 23 ofzo. Vind ik niet erg want het belangrijkste is de fun.. Vanaf wave 20 vind ik 't toch al een stuk minder leuk allemaal. Zombies hebben veel hp, weinig ammo box'n enzo... Wave 8 t/m 17 ofzo zijn mijn favo waves!

    't kon mijn gisteren niet zoveel schelen allemaal :p maar ik had tijdens 't potje wel even zoiets van, hmm ik heb geen enkele keer een firesale gebruikt (vanwege de risicos) in totaal slechts 5 keer de weaponbox. Enfin boeit niet, ik had een leuk potje!

    IK ben benieuwd naar de map pack, en ik bedacht net dat ik de non zombies maps wel zou checken in combat training of in de local splitscreen versus mode met wat vrienden:thumbs:
     
  7. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik speel het ook wel omdat het super vermakelijk is maar ik wil ook graag high levels halen :)
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Sonice kan ik dit weekend weer een potje meedoen? vorige keer faalde we vroeg omdat iedereen oppeens wat anders deed maar wil het nog wel een aantal malen proberen!
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanstaande zondag avond ga ik sowieso weer een MetalSonic' Zombie party hosten. Als jij er dan om 20.00 bij kan zijn heb ik alvast een plekje voor jou gereserveerd.... Ik zal proberen om te gaan voor een samenstelling waarbij iedereen wel een beetje dezelfde taktiek heeft etc:)
     
  10. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Zet mij er ook maar weer bij als dat goed is :D
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie vanavond een potje? Met zn vieren is het het leukste! Rond 8 uur
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk!

    Ik zet hem maar alvast op:

    Zondag: MetalSonic's Zombie party
    Tijdstip: 20.00
    Aanwezig in party: vanaf 19.50

    Gerserveerde* Deelnemers:
    - NL BLack Dragon
    - Indie
    - MetalSonic
    - (1 plekje vrij)

    Tactiek:
    - knife/ mp4 kamer/ crawlers/ campen in de alley/ laps aan 't einde

    *Sta je in de lijst maar ben je niet om 20.00 in de party, dan kan het zo zijn dat iemand die er dan wel is jouw plek in neemt. Zorg ook dat je wat eten en drinken naast je hebt, een toilet bezoek hebt gemaakt zodat we vervolgens zorgeloos een lange match kunnen spelen\o/:b:
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    acht uur. kijk even of ik het haal! Denk het wel
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke ronde heb je ongeveer gehaald dan? Gewoon uit nieuwschierigheid
     
  15. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    pewoutje hier heb je de laatste persoon voor zondag :p:p
     
  16. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb er zin an....

    Die nieuwe zombiemap zitten van die lijpe zombie apen bij en die zijn sneller dan crawlers of gewone zombies :mad:... Ik hoop niet sneller dan jij zelf.
    Dit is er een gerucht dus niet zeker....
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, dat is al bevestigd dat er apen inzitten. Jammer. Had gehoopt op wat meer "variatie" kwa zombies. Vond het al jammer dat je in Kino der Toten niet de beschikking had over de Death Machine, Wunderwaffe en nog meer.

    Ach, ga hem toch wel aanschaffen :+ Ascension lijkt me heel vet om te zien en om op te spelen.

     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd Wouter, dit is volgensmij de eerste keer dat je samen speelt met Indie en Black Dragon. Ik verwacht wel dat je probeert om je niet teveel op te winden als het niet loopt zoals je wilt. Doe je dat, dan is er voor iedereen een leuk potje aanstaande zondag:b:
     
  19. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dinsdag avond weer mee met de nieuwe mappack.
     
  20. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    edit.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina