[PC] COD:United offensive

Discussie in 'Games' gestart door Thrillseeka, 2 okt 2004.

1. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand deze expansion pack al gepeeld?
    Ben benieuwd wat je er van vind.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem al uitgespeeld. Ik dacht 9 levels (weet het niet zeker).
    Lijkt bijzonder veel op Call of Duty, wel nieuwe wapens, nieuwe maps en levels, in mp kan je nu ook voertuigen gebruiken, maar het belangrijkste van alles is dat de actie spectaculairder is. Het is veel heftiger en intenser.
    Zeer goede aanvulling die zijn 30 euro meer dan waard is!

3. XeoN

XeoN Guest

Heb hem gespeeld en vond hem tof!
    Multiplayer is ook erg tof..:)

4. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    cod zuigt , neem COF of COB

cradle of filth en children of bodom :+

5. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop liever Medal of Honor Pacific Assault. Ik vind deze game, van wat ik gehoord heb, gewoon niet zo vernieuwend. Die tanks zijn hetzelfde als in CoD MP, waar je ze niet kan besturen. En die vind ik niet echt realistisch.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond de demo van MOH PA belabberd slecht.
    Ziet er wel goed uit, maar dramatisch slechte AI en is onwijs arcade. Verder zatten er zeer veel bugs in.
    Als je de gewone Call of Duty strak vind, dan vind je COD United Offensive zeker ook strak!

7. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht liever op cod finest hour voor mijn xbox :)
    jammer dat het nog zo lang wachten is...

_O_ms xbox_O_

8. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    [sarcasm]Lijkt bijzonder veel op Call of Duty? hmm mayb omdat het een uitbreiding is? *confused*[/sarcasm] :D

9. Thrillseeka

Thrillseeka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je?
    Je kan tijdens MP wel in in tank gaat zitten maar je kan er niet mee rijden,dus je wordt door de computer over een vaste route door het level gereden?
    Is dat niet dan een beetje te voorspelbaar?

10. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Hij lijkt me weer zeer vet maar moet ff kijke wanneer ik hem ga halen ;]

en tsja van die reacties van koop beter die of die bllaaa daar gaat het nu toch niet over ik vind CoD en MoH allebij vet .. hou wel van WW2 games en vietnam etc.

grts

#incoming on qnet

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    :)

Ik bedoelde eigenlijk dat het spelprincipe hetzelfde is, weinig nieuwe dingen, naast de levels een wapens.

12. UTADDICT

UTADDICT unreal b00n

Leuk Bevonden:
    0
    snap ik, ik was in een domme bui....

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb de demo gespeeld van United Offensive, was wel leuk. Heb de gewone Call Of Duty en die vind ik geweldig. Maar ik denk niet dat ik deze uitbreiding ga aanschaffen. Daar was hij voor mij niet vernieuwend genoeg voor.

14. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de volledige uitbreiding gespeeld. En ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Je zit nu nog meer in de actie, en er lijkt maar geen einde aan te komen.
    Op een gegeven moment kreeg ik gewoon kippevel van de ( klassieke ) muziek met de actie er omheen.

Bij deze uitbreiding heb je nog meer het "band of brothers" gevoel en dat is alleen maar een goed tegen lijkt mij!

Het spel is van zelfde lengte als het orgineel! ( misschien iets aan de korte kant ) maar het is het zeker waard.

En dan hebben we het nog niet gehad over de multyplayer want ook die is beter als het orgineel.
    Samenwerken is nu echter van groot belang om zo te zorgen dat de vlag wordt afgeleverd,

15. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    and KICK :p
    ff kleine vraag: heb ik de originele CoD nodig om dit spel te kunne spelen? (de cd's)
    Of is een key van de vorige genoeg?

16. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Even heel wat anders. Ik had tijdens het spelen van CoD problemen met mijn PC (beeld of zwart en meestal gevolgd door een restart :mad:) Denken jullie dat dat probleem na het installen van de uitbreiding weer zal opspelen?

EDIT: Ik heb er alles aan gedaan om het probleem te verhelpen maar niets hielp.

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  17. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet echt verstand van zaken maar naar mijn idee is dit een probleem met je videokaart.

18. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm vrijdag's gehaald, en meteen de nacht van Vrijdag op Zaterdag doorgegamed :).

Prachtig spel; ook met de ranken. Dat miste ik vooral in CoD, wat in Wolfenstein wel zat. Goede zet.

19. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Drivers updaten ;)

Ik speel CoD al sinds november vorig jaar, toen ie net uitkwam. Had toendertijd me eige clan enzo blabla. CoD UO heeft weer leven in CoD geblazen, aangezien ut langzaam aant uitsterven was. Ik persoonlijk vind CoD UO een lekkere expansion, goeie nieuwe wapens, coole vehicles, hoewel ze extreem onrealistisch rijden maar dat boeit me nie. Ik vind CoD wel onspeelbaar zonder een degelijke MOD, zoals een realism mod of Merciless, daar zit PRM in verwerkt wat de game een veel realistischere sfeer geeft.

Maja, ieder voor zich....CoD was al de bom, UO is nog vetter. Owjah, Pacific Assault? LoL, dat word pas bagger...

Deel Deze Pagina