Okay dit is het plan. Lees het goed door en besluit dan of je mee wil doen. Wat? We spelen team death match , 4 tegen 4. Iedereen die mee wil doen is verplicht zelf zijn eigen 4 samen te stellen. [regel dus wat met je mede forummers of je vrienden op live] Zodra je een lijstje van 4 heb zet je hier de 4 namen neer en de gamertag van de groepsleider. [dit is nodig zodat we die kunnen terug vinden in verband spel aanmaak] Waar? We spelen alleen de standaard mappen zodat het voor iedereen mogelijk is mee te doen. De eerste ronde word voor elk team in burgundy gespeeld. Zodat teams van te voren nog kunnen trainen. De volgende mappen die daarna worden gespeeld zal worden aan gegeven in het schema. [ wat zal worden gemaakt wanneer de teams bekend zijn] We spelen gewoon 50 points met een time limit van 15 minutes. en friendly fire staat UIT Wie? Iedereen speelt een keer tegen iedereen. Winnen is 2 punten, gelijk spelen is 1 punt, verliezen 0 punten. Degene die na de eerste ronde het minste punten heeft ligt er uit. Dan spelen de over gebleven teams opnieuw tegen elkaar en degene met het minste punten ligt er dan weer uit. etc. [deze methode is dus anders dan de vorige omdat je anders na 2 potjes schieten al klaar zou zijn... ] Wanneer? De spelen worden gehouden a.s. zaterdag 5 augustus! en iedereen start de eerste ronde om 12.00 uur Inschrijven van teams kan t/m vrijdag 4 augustus, 12.00 uur!! Daarna kunnen jullie in het forum lezen wie tegen wie moet en hoe jullie team word verwacht. Komt een team 5 min na begin tijd binnen mag de match nog gespeeld worden. Alles wat later gebeurd MAG de tegen partij afwijzen. Wil je toch nog gaan schieten dan mag dat natuurlijk ook maar dat is aan jouw partij om te beslissen. Er valt helemaal niks te winnen behalve de eeuwige roem. Dus kom maar op met de teams!! ----------- Teams so far: Lindastyle Woman in Black Ben Oakes PrestoDigitator --------------- -DL Nemesis -DL Headshot -DL Just1ce -DL M3t4lF34rNL Mensen die wel willen maar nog zonder team zitten: (misschien handig om ze een PM te sturen ) Eellie (naam op het forum) - gamertag Civilized E Vozz (naam op het forum) - gamertag vozz1982 Tum (naam op het forum) - gamertag: Aurelius NL
Ik denk dat je deze beter in het subforum van live&gaming kan zetten: Toernooi overzichten. Zullen dan meer mensen reageren denk. Maar ik wil zeker wel meedoen, maar eerst even een paar mensen vinden die in me team willen.....waar ik ook echt op kan vertrouwen dat ze komen opdagen
Klinkt goed! Ik wilde ook een toernooi organiseren, maar dat is pas na de vakantie, dus doen we hier ook zeker aan mee! Ons team: Teamleider: -DL Nemesis Leden: -DL Headshot -DL Just1ce -DL M3t4lF34rNL Invallers (Als dat toegestaan is): -DL Rolopo -MeekMoreno (Iedereen is van de clan Dutch Legion) Ik hoop dat het zo goed is. Grtz, Hans (DL Nemesis)
Ik wil ook wel graag mee doen... Is er nog een team die iemand nodig heeft??? Voeg me maar toe; Aurelius NL.
Das mooi dan hebben we nog een team erbij. Invallers zijn wat mij betreft toegestaan. We hebben alleen nog wel wat meer teams nodig om ook echt te gaan spelen...
Ik wil liever geen invaller zijn als we een team kunne maken oke... Maar als ik invaller ben maak ik liever een eigen team We kunnne ook wachte tot we wat meer teams hebben....
Hey Tum Probeer anders deze mensen even te PM-en Eellie (naam op het forum) - gamertag Civilized E Vozz (naam op het forum) - gamertag vozz1982 Of mensen uit de reservenlijst van N3mesis NL: -DL Rolopo -MeekMoreno Die zochten ook nog mensen om een team te vormen.
Oke ik kijke wel ff Bedannkt. Maare t zal wel mooi uit kome als ik zaterdag vreog kan spelen want ik moet weekn van 5tot8 Zondag kan ik trouwens ook wel
ik moet zaterdag tot 5 uur werken wanneer wordt de preciese tijd dan kan ik kijke of ik nog mee kan doen