[COD4] Lan-party(tje) in Nijmegen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Winter, 5 mrt 2009.

1. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die geinteresseerd zijn organiseer ik een (kleine) LAN party in Nijmegen voor COD4 Modern warfare.

Dit zal waarschijnlijk gebeuren op zaterdag 28 maart. Het gaat hier om een LAN-party met eigenlijk vooral NOOBS. Iig geen enkele clanmember. Gewoon 6 gasten die COD4 geweldig vinden en er de balen van hebben om dit uitsluitend splitscreen of op Live te spelen.

Mocht je uit de buurt komen en interesse hebben laat dan even een bericht achter of stuur een PM. Of voeg me toe op je Live-vriendenlijst. Je moet dus iig ZELF beschikken over een xbox, cod4 en een tv. Ik hoor het wel

groet Krijn

Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  2. warbladex

warbladex Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    niet lullig bedoel hoor maar ik zou zelf nooit bij een wildvreemde gaan game
    dus ik denk niet dat je kan verwachten dat er meer als 1iemand zich aanmeld

3. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om te lannen, of dat nou een wildvreemde is of niet zolang je maar lekker kan gamen :)

Sorry jongens ik kom niet uit de buurt en heb ook geen zin om een TV mee te slepen

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En volgens mij bedoelt winter ook niet zijn eigen huis.
    Hopelijk vind je een aantal spelers die komen Winter;)

5. warbladex

warbladex Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop ook het ook
    ik wou het nie afkraken ofzo;)

6. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    het is in Nijmegen in een studentenhuis! ;) lekker oldschool en ranzig in een kelder. Kan de setting mooier?! HAHAHA. Studenten onder elkaar, altijd vet ;) Potje bier erbij. En nee, ik weet ook helemaal niet of ik reacties kan verwachten, maar vond het het proberen waard! :p

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan met de anderen van het studentenhuis? Is ja veel makkelijker af te spreken;)

8. warbladex

warbladex Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop dat het gaat lukken..

9. 1nfinity

1nfinity Show your Skill

Leuk Bevonden:
    0
    Is leuk bedacht ik zou heeeeel mischien kunnen komen al is het 50km en ik 15 ben ;) zoals net al iemand al zei als we maar rlx kunnen gamen

Ps ik organiseer er mischien zelf ook wel 1 ;)

10. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    dan moeten die andere studenten wel allemaal een XBOX en COD 4 hebben he ;). Daarbij wonen er ook nog vrouwen, die het sowieso niks vinden. Maar er doen er ook wel 2 mee......

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Als je nou een TV kan regelen, dan denk ik er over na :cool: Tis nogal ver voor mij om een Xbox en een TV mee te sjouwen.

12. GomoRra

GomoRra Guest

Show me tha pictures of the lady's xD

13. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:=(

14. Towel

Towel Guest

Achja je hebt hier op het forum te maken met vele doorgeWINTERde (snap je um??:)) gamenerdjes, dus die reactie was te verwachten. Veel plezier, ik zou persoonlijk gewoon lekker klein houden, een vreemde voelt zich toch snel buitegeslote, vooral als die wat jonger is.

15. GomoRra

GomoRra Guest

OMG Niels dat had ik niet van jou verwacht! Ik weet dat je nu niet weet wie ik ben en dat blijft lekker zo,, of toch niet... Naja we zien wel

16. Towel

Towel Guest

Wat jij wilt Giow8)

17. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    zijn nu ff alles aan het uitproberen, maar in COD4 zien de XBOXEN elkaar niet. We hebben nu 2 xboxen met elkaar verbonden via een switch met de reguliere ethernetkabels die mijn xbox ook gebruikt om via de router gewoon op internet te gaan. WAT DOE IK VERKEERD?!? :confused:

18. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Geen system link als optie gekozen??

19. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, jawel! :p Ben wel een leek op dit gebeid, maar dat snap ik nog wel. Haha. Ik heb 'create' gekozen en die virned van mij kiest 'join', maar dan ziet hij mijn xbox/game dus niet in het scherm verschijnen.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hebben jullie andere updates .. de een wel live de ander niet?

Deel Deze Pagina