Hey ik ben Rv Flavour. Ik en ons team leek het een leuk idee om wat scrims te doen. En toen dacht ik,Xboxworld..... Elke squad/clan/team/vrienden wie dan ook,of het nou een 2vs2/3vs3/4vs4/5vs5 is maakt niet uit. Vermeld hier wat je wil doen tegen Rv en wanneer. Ik hoop dat er wat mensen zijn die er wel zin in hebben.... Rv zoekt zo ie zo nog een scrimming partner. Dus als jou clan een vaste oefen partner zoekt laat het me even weten. \o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/
Team Fear....Envy`s....SK-gaming.... Ze spelen nu Mw2 als main CoD4 alleen matches of voor de fun. Maar CoD4 word zeker nog gespeeld. En ik denk dat er ook wel wat mensen terug zullen komen op CoD4.
Dude Cod4 wordt niet meer gespeeld. ALLEEN OP PC. En niemand gaat terug naar Cod4, jezus mensen op dit forum gaan op die Engelse dikzakken lijken die bezig zijn op gamerhut/decerto..
Als hij een poging wil wagen om COD4 weer populair te maken, wie ben jij dan om te zeggen dat hij dat niet mag doen. Zal hem niet lukken waarschijnlijk. Maar COD4 is iig wel beter dan MW2. En COD4 is al helemaal niet dood. Dat is pure BS. Trouwens: Mensen die van zichzelf roepen dat ze pro zijn, zijn dat daarom juist niet en zullen het ook nooit worden.
dankje wel En wat betreft de pro teams niet meer terug komen....wie weet. Je weet wat Team Fear altijd zecht, waar het geld is zijn wij.
Hmm ik vind mezelf geweldig spelen dus ja en ik zeg wat ik van mezelf vind.. En jullie reageren zo dom ook
Pro's verdienen hun brood met gamen.....ik speel zelf ook geweldig Star Ocean. Je zou eens moeten komen kijken...ben ik nu ook pro?
Oh, dus jij bent waarschijnlijk 1ste geworden op een LAN? Oh nee, wacht, je hebt een K/D van 2 op public, dus je bent echt super goed man!
Yes, dan ben ik pro @Copyright, bijna iedereen vind van zichzelf dat ie goed speelt. Wat is je Gamertag?
Laat hem lekker denken dat tie pro, wij weten dat het een ..... is EDIT: Ik speel net in Team Deathmatch een potje 20 -4 en daarna 16 - 3. Mag ik mezelf nu ook Pro noemen?
Omg bemooei jij r niet mee? En je hoeft jezelf niet pro te vinden.Sorry dan dat ik dat zei maar in andere woorden:Ik vind mezelf goed ja? zo beter Hou nou dan aub op met onzin te plaatsen k*tM*n**l