Codenaam opvolger Xbox en opvolger Gamecube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 21 jul 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vroeger gingen consoles veel langer mee maar aangezien het niet al te best gaat met de GameCube is Nintendo al druk bezig met een opvolger. In 2005 moet hij al het licht zien en dus komt de eerste informatie langzaam los. Vandaag hebben we de codenaam van de GameCube 2. Vanaf nu is N5 de codenaam voor de opvolger. De N5 staat waarschijnlijk voor de 5e console die Nintendo uitbrengt. De NES was de eerste, gevolgd door de SNES, daarna de Nintendo 64 en als vierde de GameCube.

Ook de Xbox opvolger krijgt een leuke codenaam mee namelijk Xenon. Eerder dit jaar werd nog gedacht aan de codenaam Xbox Next maar dit blijkt dus niet waar te zijn. Wat de echte namen worden zal voorlopig nog niet bekend gemaakt worden maar als ze bekend zijn kun je dat natuurlijk hier lezen op InsideGamer.

Bron: www.insidegamer.nl

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hmmmmm... interresant :)

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
  4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik wil nog geen nieuwe console. Laat maar pas komen in 2018 ofzo.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De codenamen... hoe interessant. Ik wil specs, filmpjes/screens van games op next-gen consoles zien en natuurlijk de consoles zelf. Dan maar wachten op de E3 2004 (dat is toch morgen hé :{)

6. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ze denk ik toch allebij halen maar eerst de n5 nintendo is zo druk ermee bezig omdat het nu slecht gaat dalijk winnen ze de console wars nog met een nieuwe console want sony zal dan nog wel met zijn ps2 aan het vechten zijn en dat ding is dan al heel slecht

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee man niet morgen. VOlgende week;)

Ik denk dat ik ook net als nu een Nintendo en een Xbox haal. Maar ik wacht wel ff. Niet gelijk bij de release. Beetje duur anders.

p.s. Ik heb net wat gelezen over de nieuwe GBA. Die zal ongeveer net zo krachtig zijn als de N64. Dit doen ze om te kunnen concureren met de PSP. Lijkt mij wel wreed een N64 op zak ;)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wreed, Zelda OOT portable!

Laat die consoles veel later komen! ik wil geen nieuwe consoles! dan zal Xbox qua spellen uitsterven net als PSX... :'-(

9. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Xenon lijkt helemaal niet op die intel cpu's

das XEON....

ik heb der 2 dus ik weer et :p

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    :eek: Oud.. waarom checken mensen onze hoofdpagina nooit? :confused: Dan ben je overal veel eerder bij..

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
  12. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging het hier niet ook over de Nintendo codename dan? :eek:

Gamecube2 zal denk ik de laatste console worden van Nintendo.. Als ze zo door gaan als nu iig wel.

13. Robbiejan

Robbiejan Devil 6x6

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo gaat toch goed met de GameCube?
    Maken Spellen Die die freaks nog kopen ook!

14. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Cube zuigt gewoon. Willen ze van hun KIDDY imago af maken ze nog spellen als mario, wario en op de E3 stond nog zo`n spel van met een kip spelen of zo. Daar red je het echt mee ( DUS NIET )

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wil je zulke totaal ongegronde opmerkingen voortaan laten? Van zulke infantiele fanboy-reacties zijn wij absoluut niet gediend. De volgende keer heb je een waarschuwing te pakken.

Deel Deze Pagina