Colin Mc Rae Rally 4 vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door shapezzz, 11 okt 2003.

1. shapezzz

shapezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vragen m.b.t. Colin Mc Rae Rally 4.
    Als ik de Lancia Delta gebruik hoor ik mijn navigator niet meer (hetgeen ik toch wel erg fijn vind)
    Ik heb alles unlockt en nu is het zo dat ik in Championship mode alleen nog maar de ''in car'' cameraview kan gebruiken.
    Weet iemand hier misschien een oplossing voor ?

2. Def XR

Def XR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die Lancia Delta weet ik niet, maar met de Expert rally's kun je alleen je "in car" view gebruiken

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    en dan is er ook geen cordinator meer

4. d.C.

d.C. Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Dus expert-mode heeft enkel in-car camera view? Dus dan kan je het best vanaf het begin de in-car view gebruiken?

- d.C.

5. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel moeilijker in car view dus ik zou gewoon beginnen met de 3th car view

6. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    CMR4 speel ik het liefste met de in-car view...dit geeft een betere game-ervaring en is veel meer fun als je eenmaal goed kan rijden.

Ik raad iedereen aan om zoveel mogelijk de in-car view te gebruiken..enkele vrienden van mij vonden dit in het begin heel moeilijk maar na een tijdje vonden ze het veel leuker om op deze manier dit spel te spelen.

7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je een tijdje de in car view gebruikt, haal je dan na een tijdje ook betere tijden dan dat je de hele tijd de 3th car view gebruikt?

8. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Dat verschilt per speler...de een heeft een betere feeling met de wagen als hij de in-car view gebruikt en de ander kan een auto beter besturen in 3th car-view.

Ik bestuur de auto beter als ik in de wagen zelf zit....ik ben dit gewend en als ik dan in ene keer de 3th car-view ga gebruiken moet ik weer even omschakelen omdat dat toch een tikkeltje anders rijdt.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach, de Expert mode unlock je pas nadat je op Hard het 4WD kampioenschap hebt uitgespeeld. Dat is alleen een kwestie van tijd, maar je hebt dan wel genoeg tijd gehad om uit te zoeken wat je het beste ligt. Met de in-car camera rijd ik wat teveel op het randje volgens mij,of er constant over heen. De chase view laat me juist weer erg passief rijden, althans, dat denk ik - MOeilijk om te vergelijken.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik vind de actie in de 3th-cam wat minder, ik gebruik 'm zelf ook het meest...

maar af en toe op de snelle stages van Spanje (op het asfalt) gebruik ik de in-car cam, omdat dat de beste actie weergeeft...dat geeft echt een kick om dan perfect een hairpin te maken...echt spectakel verzekerd als je in de auto zit :D

aan de andere kant...op heuvelige stages zoals Griekenland en Finland zie je geen ene moer, dus dan is het wel zo handig om de 3th-car view te gebruiken, die ik dan dus ook gebruik ;)

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd, ook in Japan met die regen, ik zie gewoon niks als ik in de auto zit!

12. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Finland moet ik gewoon met de in-car view rijden...dat vind ik gewoon super.. Griekenland vind ik juist weer rottiger net als Engeland om met de in-car view te rijden maar die banen moet ik nog wat meer rijden om ze beter te leren kennen

13. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Ik heb ook een vraagje over Colin McRae...

Heb zojuist championship uitgespeeld, in 2wd normal, en als ik dan nu een andere championship wil gaan spelen, moet ik helemaal een nieuwe save-game aanmaken ofzo... want als ik de gene gebruik die ik bij de eerste gbruikt heb, dan laadt ie egwoon het eindscherm van die championship op!?
    Is dit normaal en moet je dus bij iedere championship een nieuwe gebruiken!?
    Als je dan bijvoorbeeld een wagen hebt unlocked, en later verwijder je die save game, blijft die wagen dan wel unlocked?

14. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ja en ja.

Save game deleten (als je het eindscherm niet nogmaals wil zien dan) en een nieuwe beginnen. Vrijgespeelde auto's/tracks blijven vrij.

Wel heb je ruimte voor meerdere saved games, dus je kan ze ook laten staan.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Aw thanks, das goed om te horen, want was al bang dat ik ze anders kwijt zou zijn...
    Blijven de tijden etc ook bewaard!? (waarschijnlijk wel dan... :) )

16. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Nee,

Tijden kan je rijden door single event te spelen (weet de naam niet meer precies). Krijg je bij een bepaalde tijd een code en dan kan je deze invoeren op codemasters Hall of Fame (of plaatsen op xbox live). Die ghost wordt ook bewaard op je Xbox.

Alleen de tijd van expert blijft staan, maar gaat nergens over (zit een bug in). De 1ste maal had ik een totaal tijd van net over 2 uur. Volgende x een stuk beter gereden en een totaaltijd van 2,5 uur gescoord :confused:

17. GJKAMPHU

GJKAMPHU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Modena stuur bij CM4

Vraagje aan forum leden.
    Ik speel graag CM4 (en andere rally spellen), hiervoor maak ik gebruik van het ferrari modena stuurtje (thrustmaster).
    Dit stuur reageert echt slecht op het spel, ik heb begrepen dat hier meer klachten over zijn (op PS2 en PC werken stuurtjes naar mijn mening veel beter).
    Ligt de oorzaak in het stuurtje van thrustmaster of is de algemeen dat stuurtjes niet goed werken op de Xbox??

18. Cole Trickle

Leuk Bevonden:
    6
    Re: Modena stuur bij CM4

Even lezen :) http://community.codemasters.com/forum/showthread.php?s=&threadid=26296&highlight=modena xbox

/edit met een madcatz zou het wel moeten lukken, niet met je thrustmaster dus.

19. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik een schema kan vinden met auto afstellingen per track?

En als je het spel volledig uitspeeld worden dan alle cheats ge-unlockt?

Deel Deze Pagina