Had onlangs wat tijd over en heb toen weer eventjes Colin McRae 2 gespeeld... 't Is echt een waanzinnig mooi spel, met ook stoere controls (zeker met een Logitech Momo stuur). Wat vinden jullie er verder van? Dope, of niet? Mooi, of niet? Etc...
Vind ik ook!!! RSC is echt gaaf man.. Heb je die levels gezien in de bergen als het regent.. Das gewoon geil! Maar CMR 2 die heb ik op de pc. Das ook een kicke spel!
Lang uitgekeken naar CMR3 (en we moeten nog effe wachten) maar ik vind het wel errug jammer dat er nauwelijks multiplayer in zit.
Ik vind het wel lekker wegspelen! Deed me denken aan het Rally gedeelte in Gran Turismo 2 op de PS1... Alleen 10X beter!
Het spijt me maar dan heb jij zeker CMR 2.0 nog nooit geproeft? Ow wacht je vindh em wel leuk Nouja.. ik kies 100x CMR boven RSC..
Ik vind CMR 2.0 ook een super relaxt spel!! Alleen met Rallisport Challenge kan ik op de 1 of andere manier gewoon goed spelen.. Maar misschien komt het ook omdat ik niet zo vaak race games speel! Dan ben je al snel tevreden!!
colin 2 the best !!!!, colin 3 heaven?????? Ik heb Colin 1 en 2 (pc) en ben helemaal leip van deze twee spellen. Ik speel ze ook veel liever dan GP3 die ik ook heb maar waar ik toch niet echt goed mee uit de voeten kan. Zal wel komen doordat ik er eigenlijk nog niet echt tijd aan heb besteedt het echt te leren (en dat is wel nodig). Nadat ik deel 2 kreeg had ik eerst moeite er goed mee te rijden. Dit kwam echter door de realistischere gameplay. Nadat het beter ging kon ik ook in deel 1 weer mijn records verbeteren. Ondanks dat je me er bijna voor mag wakker maken (maar nog net niet) zijn er een paar punten die ik minder vindt: - De replay's zijn duidelijk slechter dan in deel 1 terwijl ze natuurlijk beter hadden moeten zijn - de rally's en stages vindt ik minder mooi en uitdagend dan in deel 1 (misschien komt het ook doordat ik helemaal overdonderd was van deel 1 dat toen mijn eerste rally-game was) maar ik was toch teleurgesteld dat Nw Zeeland en Monte Carlo niet meer in deel 2 zaten. Kenya in deel 2 vindt ik maar niks. Omdat ik geen zin heb iedere keer een nieuw pc aan te schaffen om "bij" te blijven heb ik de Xbox gekocht toen bekend werd dat colin 3 en GP4 op de xbox uitkwamen (is één van de redenen). Ik hoop dat ik er net zo mee kan racen als op de pc. Ik lees hier wel een dat dat niet zo is. Ik vraag me dus wel eens wat de verschillen zijn tussen racesgames op de pc en op consoles, ik maak me daar eigenlijk ook wel een beetje zorgen over. Daarnaast wil ik natuurlijk racen met een stuur. Daar lees ik ook steeds over dat het niet zo goed en lekker speelt dan op een pc. Ik hoop maar dat het meevalt anders zou ik wel fiks balen. Ik hoop ook op een adapter voor mijn FF stuurtje maar daar hebben we het al een keer over gehad. Voorlopig hou ik moed dat het hetzelfde is als op de pc en dat ik mijn eigen stuur kan gebruiken. Als dat zo is en colin 3 komt (grafisch nog veel beter dan colin 2 op mijn pc) en het zou op de xbox ook nog eens goed rijden met bij voorkeur mijn eigen stuur dan ben ik een gelukkig man. Ik krijg RSC in het rewardpack (hopenlijk binnenkort). Ik weet echter zeker dat colin 3 niet gaat ontbreken in mijn collectie. Conqubite
Re: Re: Colin McRae 2 Dat stuur is ook veels te duur. Als ik kijk naar hoeveel ik met dat stuur speel, dan staat dat helemaal scheef t.o.v. de prijs... Ik heb (zie thread Jouw PC in OFFTOPIC) een vrij trage PC thuis staan. CMR2 speel ik dan ook alleen als ik bij m'n vader ben. Daar staat een 1.7 Ghz Pentium, met een GeForce2 (geloof ik). En dan speelt het wel lekker. Daarom hoop ik ook op een adapter voor de XBox. Kan ik er tenminste meer gebruik van maken. Nieuwe PC komt pas begin 2003 (PC-prive project). Maar dan wordt het meteen wel HEEL interessant ALS er een adapter van USB-to-XBox uitkomt, neem ik CMR3 zeker. Anders moet ik het nog ff-tjes bekijken. MAareh, IEMAND: met mijn pc-specs (nogmaals, zie Jouw PC in OFFTOPIC, geen 3d-kaart), zou CMR2 dan een beetje draaien, of niet? Heb het nog niet geprobeerd: ben te lui...
ik heb colin mcrea 2.0 gehad, wat een brakke klote game zeg, ik haat ford al sowieso, maar door deze games nog meer, doe mij maar rsc
Bedoel je meer games, of meer verschillende auto's? Enne, ik snap het ook niet. Colin McRae rijdt dan misschien in een Ford, maar je kan uit zoveel andere auto's kiezen. Je MOET niet in die focus rijden hoor
Eduard, ik begrijp dat je wilt weten hoe colin 2 speelt op de verschillende pc's (specs bedoel ik). Ik heb een Pentium 3 733 Mhz, 128 MB intern geheugen en een 32 MB NVida grafische kaart (weet zo niet precies welke). Hoewel het volgens mij makkelijk zou moeten draaien op deze pc doet het dat maar net. Ik heb de grafische instellingen op de op één na slechtste stand staan (weet zo niet meer welke) anders draait het spel niet goed (reageert traag en is dan niet te spelen). Ik begrijp het eigenlijk niet goed want GP3 draait als een tierelier bij mij en daar kan ik juist grafisch alles uit de kast halen. Colin 3 zal bij mij daarom waarschijnlijk niet lekker draaien en ik ben nog niet aan een nieuwe pc toe.]:- ]:- Ik hoop dat je hier iets aan hebt Conqubite
Hey conqubite, thanx voor je reactie in ieder geval. Als ik dat van jou zo lees, dan vrees ik dat ie bij mij niet gaat draaien. Mijn processor is veel trager en m'n grafische kaart is ook veel minder. Dus dan wordt het voorlopig toch maar bij m'n pa spelen