Allereerst ben ik zwaar tevreden met CM3. Er zijn echter een paar dingen die ik me afvraag. Waarom hebben ze bij Codemasters nog niet geleerd hoe ze fatsoenlijke bomen en omgevinden moeten maken? Waarom staat antialiasing nog steeds ook bij deze game niet aan? De game speelt fantastisch , want ik heb zelden zo'n goeie rally-game gespeeld. Alleen is het zo jammer dat ik enorme joekels van kartels krijg bij bv het podium en de randen van de auto's. Verder zijn de bomen ook om te huilen. De auto is echter wel zwaar gedetailleerd en ik vind de rook en regen effecten heel erg goed gedaan. Ik heb zo het gevoel dat ze sinds CM2 niet echt veel hebben verbeterd aan de omgeving van het parcour. Als zou nou eens dezelfde graphics van Rallysport zouden gebruiken + AA aan en de besturing + gedetailleerde Auto's van CM3 , dan krijg je een game waar geen enkele Xboxer omheen kan. Ik denk dat meerdere gamers het met mij eens zijn als ik zeg dat ik best nog een paar maanden had willen wachten als ze wat meer tijd zouden besteden aan de graphics. Voor mijn gevoel is CM3 net niet helemaal af gemaakt. Ik ga gauw weer even spelen
Vind ik ook, typerend voor dit spel is het schademodel waar geen enkel andere rallyspel aan kan tippen, maar de omgevingen hebben duidelijk minder aandacht gekregen en je kunt duidelijk zien dat het een multi-platform spel betreft. De graphics van dit spel zouden perfect moeten zijn als het alleen voor de Xbox ontwikkeld was. Maar dat is helaas niet zo, verder is de gameplay het beste van de rallispellen van nu, dus....
Ik ben het er helemaal mee eens! Ik vind CMR iets beter dan rallisport. Er zijn al vele topics over dit spel dus ik denk dat hier (alweer)een slot op komt.
Ach joh, het mannetje is gewoon blij dat ie een nieuwe game heeft gekocht van zijn zuur verdiende centen, dus laat hem maar ff zijn verhaal doen. Geintje netrab, ik zal binnenkort zelf wel ff bij je komen oordelen
Ik vind niet erg dat hier een nieuwe topic over geopend word. Ik vind het toch wel belangrijk dat iedereen weet wat voor spel het is en hoe die is. Maar goed als ik dit zo hoor vind ik het niet de moeite om hem naast rallisport te kopen. die blijft toch echt supervet!!
Ik weet niet hoe jullie CMR 3 spelen , maar als je In-Car view hebt zie je echt geen enkele kartel hoor. Daar heb je echt de tijd niet voor om dat te zien.
DEZE CMR 3 IS OOK METEEN VOOR DE PS2 uitgebracht en daarom moest met sommige dingens rekening gehouden worden (detaisl en derelijke omdat de ps2 dat niet aan kan) als het alleen gericht was op xbox zou alles veel beter zijn maar jah die neppe ps2 kan gewoon niks
Dit topic gaat over het feit dat ik het gevoel heb alsof de game niet helemaal af is. Niet over het feit dat RC of CM3 beter is zoals uit het topic CM3 sucks komt b.v. . Het feit dat het ook voor de ps2 uitkomt is inderdaad een goede reden om niet alles zo gedetailleerd te maken. Maar zouden ze dan op zijn minst een verschil in de detail van de textures kunnen maken voor ps2 / xbox en of Anti Aliasing aan zetten (zou al heeeel veel schelen). Of de Xbox versie wel mooie 3 models als publiek geven. Das namelijk allemaal niet zo heel veel werk in vergelijking met 3d programeer werk wat weer wel veel tijd zou gaan kosten.
k vind dat ze dat kartonnen "publiek" in het vervolg idd maar helemaal niet meer neer hoeven te zetten, als ze er toch geen moeite in gaan steken. stelletje luie flikkers zijn et daar bij codemasters.
Eigenlijk durfde ik het zo niet te brengen aangezien er hier ook mensen zijn die zweren bij CM3, maar het zijn inderdaad een stelletje luie flikkers geweest en daarom is CM3 niet helemaal af.