Ik zou voor CMR 3 gaan, maar ja dat is mijn mening. Ik ben erg tevreden over dit spel. Hoewel er hier op het forum mensen zijn die niet echt te spreken zijn over CMR 3. Ik vind vooral de besturing van hoge kwaliteit.
Ligt er inderdaad maar net aan waar je zelf van houd. Het zijn allebei totaal verschillende spellen met als enige overeenkomst dat er auto's in voorkomen. En zoals als iemand zei hierboven, als je Rallysport al heb lijkt het mij zonde om Collin McCrash te kopen. En tja als je die niet heb, lijkt het mij een hele verstandige aankoop
Ik heb zelf voor NFS2 gekozen. Dit is meer mijn genre. Met CMR race je alleen voor een goede tijd. Need voor speed is racen om te winnen! en dan komt ook nog is de politie achter je aan... NFS bevat veel meer actie en daar hou ik dan ook van! De graphics van vind ik wel beter, op de bomen enz. na. De auto's zijn ook meer mijn stijl... maar dat zijn allemaal meningen, je moet het uiteindelijk zelf beslissen.
Het schijnt dat NFS een stuk slechter is dan op de PS2. Krijgt in het blad dat ik lees maar een 4. CMR3 is beter dan op PS2 en krijgt een 9. Ik heb CMR 3 en vind hem top.....