1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld :p

    Met de Subaru op die supertrack is nog best lastig inderdaad.
     
  2. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    LoL, kan erop zweren dat ik het geprobeerd heb |:-:lol:
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel moet ik echt gaan halen :) Het ziet er errug mooi uit en het speelt gewoon heerlijk :)
     
  4. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad! Het voelt echt net aan alsof je in een rally auto rijdt. Of het komt er in ieder geval het dichtst in de buurt.

    Het menu wat er ook bij zit! Ziet er geweldig uit, perfect voorbeeld voor andere developers :D
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Een goede racegame vind ik altijd wel vet. Gran Turismo 3 vond ik altijd superleuk, niet te moeilijk dat het echt een sim is waar je je auto bijna niet op de baan houdt, maar ook geen arcade racer en veel verschillende auto's en leuke opbouw qua geld, je wilt steeds meer racen om betere auto's te kopen, en dat vond ik in GT3 erg goed uitgewerkt.

    TDU vind ik wel leuk om het cruisen en de mooie auto's, maar de auto's rijden niet zo lekker dat je heel lang blijft cruisen en ik vind de races toch niet zo super opgezet. De volgende game zouden ze in de Noordelijke Amerikaanse staten moeten doen, lekker bergachtig met veel bochten, bovenin wat sneeuwen, meren en rivieren, en bossen, die helemaal prachtig zijn in de herfst (Fall Foliage ofzo iets) en hier en daar een leuke stad.

    [​IMG]
    Mooie setting toch? :)

    NFS Carbon vind ik wel aardig, leuke auto's, leuk dat je kan tunen en leuk dat er nog een verhaallijn in zat.

    Ik heb de Demo van Forza 2 gespeeld. Leuk dat er veel auto's inzitten en niet alleen de hele snelle sportwagens, maar ook de wat normalere auto's, maar ik vind de game wel moeilijk en alleen circuit racing vind ik wat saai.

    PGR3 vond ik niet zo geweldig, vond ik ook wat saai.

    Colin McRae Dirt lijkt me op zich wel leuk, wel vet dat rallyrijden, ik speelde Colin McRae 2 op mn pc met een stuurtje en dan werd elke beweging van het stuur geregistreerd, veel meer dan in anderer racegames, dat was echt hele vet. En Colin McRae Dirt is vrij gevarieerd voor een rallyracegame. Maar het blijft natuurlijk maar 1 racedicipline, niet met de mooie sportwagens die ik altijd erg belangrijk vind in een racegame, ook niet met de gewonere auto's, maar met omgebouwde en beplakte rallyauto's en zonder het tunen, wel voor de wedstrijd natuurlijk, maar ik bedoel meer het pimptunen. Dus eigenlijk zou het een soort kruising moeten zijn tussen TDU en GT3 met een vleugje NFS, dan heb je volgens mij wel een vette racegame voor op de console. Maar dit wordt mss ook wel een vette racegame die ik mss wel wil kopen. Eerst maar eens de demo proberen, is die al uit?
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Net demo gedownload.

    Graphics top
    menutjes zien er strak uit echt nextgen.
    Geluid is goed.

    Ben alleen niet zo blij met de besturing , voelt nogal arcade.
    En waar is de navigator?
     
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    JEZUS wat gaat dat downloaden langzaam!!!!
     
  8. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja sinds vanmorge 11 uur is de demo uit. Dus snel gaan downloaden als ik jou was!!
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ik heb de download net aangezet, ff deze game uitproberen, ben wel benieuwd! :)
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, die worldrecords, zou dat het wereldrecord zijn van het beste rondje van iemand op Xbox Live, of is het vantevoren ingevoerd voor de sier, want hoe kan ik in godsnaam 15 seconde sneller met die Evo? 6 seconde sneller met die Subaru lijkt me ook onmogelijk. Alleen met die Buggy lijkt het haalbaar, 1.11 heb ik daar zojuist gereden, en het record staat op 1.08. Mijn rondje was niet echt bijzonder goed.
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het van tevoren erin is gezet... Het stond er ook al vanaf mijn eerste race en die was rond half 12, toen was de demo net een half uurtje online... Ik was btw 11 seconden langzamer in mijn Evo, dus er kan nog wel wat vanaf Ramon ;)
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    heb met de buggy al een lage 1.09 gereden (1.09.011 oid). Met de subaru heb ik nog niet eens kunnen winnen van colin.
     
  13. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Die hoge jump met die buggy's is wel gaaf. Heb het gevoel dat dat ding uit elkaar gaat vallen als je de grond raakt.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit de beste race game van dit moment. alles voelt goed en de crashes zijn ook mooi uitgewerkt.
     
  15. het ziet er echt schitterend uit
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik ben al 1,5 uur aan het downloaden en nog pas 44 %
     
  17. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette game vind ik het. Ik vond het wel een mooi detail dat je bandensporen ziet als je door het gras bent gereden. Ook leuk dat alles kapot kan: auto, vangrail enz enz.

    Ps: weet iemand wat het verschil is met de PS3 versie (als er al een verschil is)
     
  18. Hextrasher

    Hextrasher Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben em ook aan het downloaden, maar het gaat goed traag ;)

    Ik denk dat de halve wereld het spel aan het downloaden is ..
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Eindelijk thuis. Meteen download aangezet, ben erg benieuwd. De posts hierboven zijn allemaal positief dus ik laat me verrassen! :)
     
  20. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    ps3 komt pas in september uit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina