1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Speel op pro-am diff., dat is een mooie moeilijkheid. Niet te lastig, maar wel een uitdaging.
     
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ideaal dat je het zo moeilijk kunt maken als je zelf wilt zo blijft het ook voor de minder ervaren spelers een topgame zonder teveel frustraties:p
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mee eens. Maar toch vind ik het echt een game die moeilijk te beoordelen is. Aan de eene kant is het tof, afwisselend en heeft het een erg goede presentatie.

    Maar aan de andere kant: 1. de controls heb ik echt wel eens beter gezien (ook met racestuur). 2. Waarom geen regen of sneeuw, in een rallyspel is dat onacceptabel. 3. Veel minder tracks dan gebruikelijk voor een rally game.

    Zo kan ik er nog wel een paar bedenken, maar die dingen buggen me wel.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb vandaag ook CM: Dirt gehaald. Ik vind het een gruwelijk gaaf spel zo met rally, Subaru's, buggy's, trucks, Hill Climbs, schade en nog veel meer. De besturing is wat arcade maar bij CM: Dirt stoor ik me hier helemaal niet aan.

    Ik heb nu alles t/m tier 4 uitgespeeld. De races zijn ook goed gevarieerd, en er zitten veel gave auto's tussen.


    Weet misschien iemand op welke baan en met welke auto ik goed 135mph kan bereiken voor die achievement?
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik haalde het met een normale rally met classic rallycars. Al blijf je gewoon spelen op een fikse difficulty dan haal je het vanzelf wel.
     
  6. GarField0

    GarField0 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren toevallig ook gekocht, maar zo makkelijk vindt ik het niet.
    Ligt er ook aan wel nivo je kiest volgens mij.
    Ik ben begonnen op de 2e van onderen ..... die kon ik nog wel winnen, maar hoger ging toch niet zo goed ...... ik moet nog echt wennen aan de besturing van de auto's ......
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina