colin mcrae rally 04

Discussie in 'Algemeen' gestart door Playerp2b, 7 jan 2005.

1. Playerp2b

Playerp2b Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is dat ik dus de cheats van colin mcrae rally 04 in wil voeren, maar daarvoor heb je een speciale bonuscode zitten op je disk, maar bij mij werkt niet één van die codes, hoe kan ik erachter komen wat mijn bonuscode is of hoe kan ik mijn bonuscode veranderen in de goede bonuscode waar de cheats voor zijn ?? mijn xbox is in ieder geval niet omgebouwd.. weet iemand hier het antwoord op ??

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht ergens een keer te lezen dat je het bedrijf wat CM04 heeft gemaakt moest opbellen en als je dan de code gaf die op de disc stond kreeg jij van hun zo'n code waarmee je cheats kan invoeren!

3. Playerp2b

Playerp2b Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het even nazoeken nu...

4. Playerp2b

Playerp2b Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevonden.. ik heb een generator gedownload, waarmee je je bonuscode kunt invoeren en dus zo komen alle cheats voor jouw versie te voorschijn.. voor de mensen die hetzelfde probleem als mij hebben hier heb je de site voor het downloaden van de generator.

http://www.code5.de/pctrainer/download2.php?id=2527&titel=Colin McRae Rally 4

p.s wel ff de Generate Cheats for XBOX Alternative Version boxje uitzetten, NIET aanvinken ;)

Laatst bewerkt: 7 jan 2005

Deel Deze Pagina