Zover ik weet komen deze games 1 dag na elkaar uit : 10 okt. sega gt2002, en 11 oktober cmr 3. Wat wordt jullie keus /edit : SEGA GT staat nu voor 1 november.
Sega Gt Toelichting: Ik heb al een goed rallyspel en ik verwacht niet dat CMR3 Rallisport challenge zal doen verbleken. Als het al beter zal zijn, zal het om details gaan. En dan is het overbodig om een zelfde soort spel te kopen. Verder had ik PGR niet gekocht, omdat het (volgens mij) te donker was (ik had het op een demo-cd en moest m'n tv lichter zetten om het goed te kunnen spelen). PGR was wel goed, maar ik verwacht dat SGT (Sega GT) beter is.....daarom zal ik die kopen.....
Dat zullen de recenties uitwijzen.... Ik vind dat Rallisport Challenge word onderschat en CMR3 overschat.
ik zeg dat omdat ik cmr2 beter vind dan rallisport. cmr is veel realistischer, als ik rallisport speel, krijg ik zo'n arcade gevoel
Ik dnek dat ik CMR 3 ga halen....lijkt me nog beter dan RSC.. En Wouter, welke kies jij, of allebei???
sega GT 2002 ga ik zekers halen, het tunen van auto's is vetsig en ik vind dat soort spellen altijd leuker als rally spellen. ook omdat er superveel auto's te kiezen zijn.
Ik ga eerst voor CMR3 CMR3 is behoorlijk anders dan RSC, je hebt veel meer betrokkenheid bij het team, de wagens zijn focking mooier, weerseffecten zijn beter, het rijd veel realistischer, veel meer afstellen, een 3seizoens kampioenschap, en dan werk je ook nog eens met tijd (zoals in het echt!), en niet met punten en moet je kijken welke delen van je auto je gaat repareren binnen het uur dat je hebt. Het gaat veel meer om tactiek, veel meer diepgang, voor mij n blijvertje Sega GT komt pas als ik ben uitgekeken op CMR
Ik ga ze denk ik allebei kopen. Als het zo doorgaat met de verkoop van die lamp heb ik toch geld zat voor beide..HAHAHA... Al lijkt me CMR3 wel vetter.. Eigenlijk wacht ik nog meer op DTM Race driver
Ja maar dat gaat nog wel half jaartje duren :{ Eerst maar eens Codemasters' andere topgame kopen SEGA GT, tsja daar wacht ik de reviews nog wel ff vanaf, zal wel positief zijn maar toch
Ik wil iig wel Sega GT kopen. Dat lijkt me echt een topper! Maar wat voor toppers komen voor Sega GT nog uit?
Allebei must-have games. CMR 3 wordt veel beter dan RSC denk ik. Ik vind van RSC vooral tegenvallen dat het alleen optische schade heeft. Je auto blijft gewoon goed functioneren. Verder vind ik dat je weer op de weg gezet wordt als je er een meter naast komt erg irritant en de bestickering van de auto's is een beetje fantasierijk. En met een Nissan Skyline rallyrijden vind ik ook een beetje onrealistisch. Maar ja, rewardpack, wat doe je eraan. Je moet toch iets kiezen....
Ehm ik had laatst toch echt dat mijn auto naar de rechterkant trok, en het was niet mn controller die defect was Schade is bij CMR3 alleen wel een stuk belangrijker. Ik probeerde net weer ff CMR 2.0 te installeren maar mn PC is nu zo gaar dat die dat niet eens wilt Morgen eens formatteren :{ (zeg ik al 5 maanden)
CMR3 wordt eerst aangeschaft. Als ik klaar ben met die zijn we wel weer een tijd verder. Sega GT koop ik 2ehands denk ik... Kwil dat boutspel ook nog hebben->Mercedes benz. racing. Zal wel niks zijn maar met benzjes spelen vind ik roelen. (jah, kweet, kan bij Sega GT ook)
Hmm ja staat al lange tijd op de releaselist maar ik heb nog vrij weinig gehoord over dat benz spel :{