colin mcrea 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door diazull, 19 feb 2004.

1. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees nu bij gamespot en ign dat ze een preview hebben van deze game, wat ik me nu afvraag is, wij hebben deze game allang en nu komt ie dan wel later uit in amerika e.o maar ze kunnen toch onze versie gebruiken voor een review, of krijgen de amerikanen een geupdate versie ofzo? als je hun preview leest is het net of ze een vroege built hebben en daar op heun preview bazeren

Laatst bewerkt: 19 feb 2004
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Colin McRae 04 werd eerder in Europa uitgebracht dan in Amerika ja.

3. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    US versie is niet altijd 100% gelijk aan de PAL versie. Kijk maar naar Prince of Persia, in de US is die game Live Aware, hier in Europa noppes.

Codemasters is Engels en dus komt Colin McRae en de Race Driver reeks enzow hier eerst uit. Wat wel raar is, is dat er een PS2 versie van uitgekomen is, maar nu hij ook eindelijk in de US uitkomt, is hij daar Xbox exclusive :) De PS2 versie is dus geschrapt dus :) Misschien niet zo'n slecht idee, want de framerate van die versie was ook niet om over naar huis te schrijven.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ligt er denk ik eerder aan dat amerika niet zo rally fanatiek is (niet dat nederland is,maar toch)

Deel Deze Pagina