ik wilde gewoon mijn mening geven.....
ik had erg lang uitgekeken naar Collin Mc.Rae 3 op de xbox, maar ik vond het zo erg tegenvallen......heb hem na een half uurtje spelen uit teleurstelling gewoon ingeruild....ik vind dat de wagen echt onnatuurlijk over de weg beweegt....en de graphics zijn toch echt niet mooi hoor jongens....ik denk dat ze een beetje de middenweg gepakt hebben bij ubisoft/codemasters.....ik vind het gewoon ps2 graphics, ja sorry hoor maar daar heb ik geen xbox voor gekocht, ook het geluid van Collins Ford Focus vind ik erg tegen vallen, bij het loslaten van het gas is het erg opvallend dat het geknal van de uitlaat steeds hetzelfde is, maar goed smaken verschillen.....collin mc.rae is wel de meest realistisch rally game op de xbox, vooral waar het om afstelling en set up van de wagens gaat.....maar helaas speelt dit aspect voor mij niet zo´n belangrijke rol als geluid, graphics en gameplay...
misschien heb ik te lang , te graag uitgeken naar deze game, waardoor mijn verwachtingen te groot waren voor deze game.
Laatst bewerkt: 28 okt 2002