Collin Mc.Rae Rally 3 sucks !

Discussie in 'Algemeen' gestart door ron, 28 okt 2002.

1. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    had vandaag Collin Mc Rae Rally 3 gekocht, maar vond het ronduit erg tegenvallen deze game ! slecht geluid van de focus rally wagen ( hele tijd hetzelfde monotone geknal) en de graphics zijn ook slechter als van ralliSport Challenge ! ook de manier waarop de auto reageert op je besturing vond ik minder.....dus kon ik hem gelukkig omruilen.....en heb nu dus Deathrow gekocht deze game is zowel qua graphics als gekuid TOP ! ook de gameplay is erg goed en vooral snel....en erg verslavend vooral dat schelden en af en toe een knal of schop uitdelen is real fun !

2. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mening

Zelden een stompzinniger stukje gelezen.

3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet met je eens, ik vind Colin McRae Rally 3 SUPER... Kijk, Deathrow vind ik ook super, dus 1+1=2...

De graphics van Colin McRae Rally 3 zijn misschien wel wat minder dan die van RSC, maar de besturing is volkomen OK en ook het schademodel... Ik ben dik tevreden over Colin McRae Rally 3, maar smaken verschillen... En een slecht spel is het zeker niet... Maar dat is mijn mening...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Binnenkort CMR3 review en dan worden de anti-CMR mensen simpelweg met de grond gelijk gemaakt :)

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fear Wouter! :+ }:]

6. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
  7. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Als je CMR 3 een slecht spel vind heb je er simpel weg niet genoeg tijd in gestoken. Of je bent de besturing niet gewend, of je hebt de goede gameplay nog niet ervaren. Ga maar eens incarview in Japan de eerste stage doen. Dan weet je wel wat ik bedoel.

Deathrow is ook een goede game, maar CMR 3 is zeker niet slecht.

8. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde gewoon mijn mening geven.....

ik had erg lang uitgekeken naar Collin Mc.Rae 3 op de xbox, maar ik vond het zo erg tegenvallen......heb hem na een half uurtje spelen uit teleurstelling gewoon ingeruild....ik vind dat de wagen echt onnatuurlijk over de weg beweegt....en de graphics zijn toch echt niet mooi hoor jongens....ik denk dat ze een beetje de middenweg gepakt hebben bij ubisoft/codemasters.....ik vind het gewoon ps2 graphics, ja sorry hoor maar daar heb ik geen xbox voor gekocht, ook het geluid van Collins Ford Focus vind ik erg tegen vallen, bij het loslaten van het gas is het erg opvallend dat het geknal van de uitlaat steeds hetzelfde is, maar goed smaken verschillen.....collin mc.rae is wel de meest realistisch rally game op de xbox, vooral waar het om afstelling en set up van de wagens gaat.....maar helaas speelt dit aspect voor mij niet zo´n belangrijke rol als geluid, graphics en gameplay...

misschien heb ik te lang , te graag uitgeken naar deze game, waardoor mijn verwachtingen te groot waren voor deze game.

Laatst bewerkt: 28 okt 2002
  9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind zowiezo die reviews hier zuigen op xbw dus die gebruik ik niet echt om een oordeel te vellen over een spel.

Kheb het idee dat jullie niet consequent zijn, jullie laten veels teveel toe in een game (ik bedoel dan minor issues) als een game kut speelt door iets, hoppa zeggen en niet zeggen dat zoiets gecompenseerd word (iets kan je alleen compenseren door de prijs niet met iets anders in een game) want er is altijd wel een andere game die alles wel toppie bied voor dezelfde (belachelijke hoge) prijs.

10. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ubi Soft??? Het spel is ontwikkeld door CODEMASTERS...

11. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil me toch even aansluiten bij Ron, heb nou al een paar keer cmr3 gespeeld en ik kan maar niet over die graphics en audio heen komen, deze zijn gewoon significant slechter dan RSC en dat is gewoon een vette tegenvaller, zeker aangezien er tijden screenshots zijn geweest die toch wel minimaal een gelijkwaardige kwaliteit suggereerde. Zeker de omgeving had veel beter gemoeten, deze is onscherp, staat stijf van de jaggies en soms is het maar de vraag of iets 2d of 3d is. Oke het is dan wel redelijk goed voor een ps2 spel, maar voor xbox vind ik het toch erg aan de magere kant.

Ik ben een behoorlijke techofiel en daarom ook xbox-owner, gameplay is belangrijk, maar graphics en audio zijn net zo belangrijk anders speelde ik nog wel op mijn atari en msx.

12. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    dan koop ik hem nog steeds niet , zelf niet ruilen met RSC }:]

13. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je alvast een tipje van de sluier oplichten en een vergelijkinkje geven met CMR2 PC? Die heb ik namelijk helemaal grijs gespeeld dus da's mooi referentie materiaal..

(ja ik ben er zo eentje die RSC te arcade achtig vindt)

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hij oogt wat minder als RSC maar hij ligt echt zalig op de weg, besturing vind ik echt 5x beter als in RSC. Ik vind RSC ook een brute game btw. maar de besturing van CMR3....:9 :9 :9

15. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Er zitten ook nog wat foutjes in CM3.
    Als je een Super Special stage moet rijden tegen Dhr. P. Barca (die ook een Ford focus rijdt) zie je dat op de zijkant van zijn raam de namen van Collin en zijn bijrijder staan !!!!!!!!!!!
    FOUTJE bedankt.

Paaltjes naast de weg die je in het normale leven zelfs met je fiets omver kan rijden, zijn in CM3 gemaakt van gewapend beton. Niet omver te rijden. De meest dunne boom zorgt dat je volledig stopt.
    FOUTJE bedankt.

Als je bij de options omschakelt van MPH naar KMH wordt dit niet opgeslagen. Je moet dit iedere keer retour zetten (misschien doe ik daar iets fout)
    FOUTJE bedankt.

Publiek is zwaar 2D. dat is jammer

Cheats moet je kopen via de telefoon. Belachelijk!

Positieve zaken.
    - Super geluid (zelfs in de tunnels !)
    - Mega besturing
    - Heerlijke gameplay
    - Goede pacenotes

Ondanks de negatieve zaken is CM3 zeker zijn geld waard. Alleen hij is in de previews een beetje gehypt.

Als we CM3 en RSC konden mixen was er de perfecte rally game!

16. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de verschillende reacties, zowel de voor en tegens !
    maakt niet uit, een ieder moet zijn mening kunnen geven hier, daar is het forum voor bedoelt , toch ?!?

still loves xbox ! no problemo !

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, aan de hand van alle previews en onderschriften bij nieuwe filmpjes en plaatjes die ik tot nu toe gelezen heb verwacht ik wel een pro-CMR review.
    Ik hoop dat het toch een realistisch cijfer krijgt....

18. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet dat Colin Mcrae in verschillende reviews zulke hoge cijfers heeft gescoord (Xbox Magazine, Pu) en dat er toch best wel veel gebruikers ontevreden over zijn.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat de Xbox RSC heeft die gewoon erg mooie omgevingen heeft :)

20. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Bewoon ff op start drukken ipv back, dit helpt...

Deel Deze Pagina