ik wilde binnekort weer nieuwe game kopen en kweet niet echt zeker welke..... vinden jullie Timesplitters 2 en Collin Mcrae de moeite waard ? en graag redenen erbij, niet alleen van : 'die is cooool" and that's it. plz meningen
oh sorry k zie net dat er al zo een over TS2 is dus houden we het even op CMR3. over het hoofd gezien..
Ik vind Colin Mc Rae rally 3 een goed spel. Het is niet het beste spel dat ik ken en heeft zeker zijn imperfecties. Ik vind het beduidend beter dan RSC. RSC heeft misschien technisch wel mooiere graphics, maar Colin doet gezelliger en meer natuurgetrouw aan. Ik stoor me echter wel aan de trillerige lijntjes, het ziet er op dat punt erg PS2 achtig uit. De besturing is echt prima, daarom hoef je dus niets te laten. Ik vind het jammer dat er wel wat kleine nadeeltjes zijn: Geen multiplayer met tegenstanders en met complete championships of zelfs rallies. Alleen championship spelen met de Focus. Lelijke intro. Een zeer curieus unlock-systeem, je kunt aan het begin niet eens je auto fatsoenlijk afstellen... Maar over het algemeen vind ik het een top spel, ik heb er persoonlijk 40 euro voor neergeteld en dat vind ik het zeker waard.
CMR 3.0 is wel top rally game, vind ik toch, veeeeeeel realistischer dan RSC (= gewoon gas geven en draaien), CMR vergt wat stuurmanskunst, dat maakt hem tof
Ik vind CMR 3 top. Grafisch en qua multiplayer is ie minder dan RSC. Hij is ook een beetje te kort en te makkelijk maar dat ligt misschien aan mij. Je kunt idd alleen championship spelen met de focus, iets dat in eerdere CMR's niet het geval was. Er zitten verder ook geen autos/rallys/rijders uit het echte wk in, iets dat bij WRC II op de PS2 wel het geval is. Maar ik vind hem gewoon zo heerlijk rijden. Beste rallygame op Xbox en een-na-beste rallygame ever wat mij betreft (again WRC II).
Time Splitters 2 is echt een leuke fps, maar geen gewone.... Zo is er bijvoorbeeld geen bloed en gore en de graphics zijn goed maar een beetje stripverhaalachtig. Wel zijn er heel veel wapens, kun je zo'n beetje alles afstellen en zijn er heel veel (>120) personages, gamemodes en maps. kortom: TS 2 is zeker je geld waard.
Hey TS2 NIET KOPEN!!! CMR3 week niet anders lees een paar reviews. like op http://xbox.ign.com/articles/374/374196p1.html http://www.gamingunits.nl/Templates/Reviews/timesplitters2.dwt