Collin MCrea 04 review...?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door bass, 25 sep 2003.

1. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan ik de review van CMR 04 verwachten. Ik heb de keus voor deze game uitgesteld totdat ik de review heb gelezen... maar aangezien dat best lang op zich laat wachten dacht ik laat ik het eens vragen...

Dus wie kan mij uit mijn allersovertreffende benauwde positie helpen...

Thanks Bas

2. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

OMG, het is echt een trend aan het worden om threads te openen over reviews die er nog niet zijn. Jongen, tik eens www.google.nl en typ dan in: colin mc rea 4+review+xbox in, en voila: een hele zooi reviews. Eerst denken, dan een thread aanmaken is mijn adviesje.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    www.gamerankings.com is een verzameling reviews... + gemiddelde van allemaal bij elkaar, kijk daar. Aan te raden.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die jongenw il weten wanneer de XBW review komt, ga dan niet een ander straatje in..

Als het goed is morgen bass, ergens in de middag/

5. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel die van xbw natuurlijk anders vraga ik dat hier toch niet , kan heus zelf wel uitvinden of er een review op internet staat, dOh.....

Edit: bedankt wouter

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Normaal zeuren jullie altijd: It's done when it's done en nu kom je hiermee... Nouwja... Dacht ook maar te helpen.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Alleen bij V3 zeggen we dat, simpelweg omdat zelfs Jorrit niet weet wanneer dat af is.

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oke dan ;) Sorrie dan maar he. Wil niet bekend staan als de evile jongen :p Maar toch is gamerankings lekker overzichtelijk :p

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    toch vroeg de jongen naar de XBW Review :)

10. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    okay guys ik weet nu wanneer ie komt dus slotje mag er van mj op!... thanks

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niet gaan lopen zeuren om een slotje, topic kan gerust openblijven, wellicht heeft iemand anders nog een vraag of iets toe te voegen over hetzelfde onderwerp, dan hoeft diegene daar niet speciaal een nieuwe thread voor te openen.

12. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    okay daar had ik niet aan gedacht, zal er voortaan aan denken.

Deel Deze Pagina