Wanneer kan ik de review van CMR 04 verwachten. Ik heb de keus voor deze game uitgesteld totdat ik de review heb gelezen... maar aangezien dat best lang op zich laat wachten dacht ik laat ik het eens vragen... Dus wie kan mij uit mijn allersovertreffende benauwde positie helpen... Thanks Bas
OMG, het is echt een trend aan het worden om threads te openen over reviews die er nog niet zijn. Jongen, tik eens www.google.nl en typ dan in: colin mc rea 4+review+xbox in, en voila: een hele zooi reviews. Eerst denken, dan een thread aanmaken is mijn adviesje.
www.gamerankings.com is een verzameling reviews... + gemiddelde van allemaal bij elkaar, kijk daar. Aan te raden.
Die jongenw il weten wanneer de XBW review komt, ga dan niet een ander straatje in.. Als het goed is morgen bass, ergens in de middag/
Ik bedoel die van xbw natuurlijk anders vraga ik dat hier toch niet , kan heus zelf wel uitvinden of er een review op internet staat, dOh..... Edit: bedankt wouter
Normaal zeuren jullie altijd: It's done when it's done en nu kom je hiermee... Nouwja... Dacht ook maar te helpen.
Oke dan Sorrie dan maar he. Wil niet bekend staan als de evile jongen Maar toch is gamerankings lekker overzichtelijk
Niet gaan lopen zeuren om een slotje, topic kan gerust openblijven, wellicht heeft iemand anders nog een vraag of iets toe te voegen over hetzelfde onderwerp, dan hoeft diegene daar niet speciaal een nieuwe thread voor te openen.