Column op xbw

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door nycity, 22 apr 2003.

1. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Is het misschien een idee, misschien is het al een x geopperd, om een column te publiceren op jullie site?

Jullie preferen onafhankelijk te zijn van microsoft en van de bedrijfen in de games industrie en geven dus onafhankelijke meningen over games/hardware etc. Een column lijkt me een ideale manier voor 1 persoon (of meerdere columnisten) om hun mening en opinie te sproeien over bepaalde onderwerpen.

In een column wordt er een bepaalde mening geuit over een bepaald onderwerp. Dit kan enerzijds positief zijn, maar net zo goed negatief. Het lijkt me een leuk idee om eens in de week, of maand? zo'n column te laten schrijven waardoor er op het forum (hopelijk) een goed geregelde discussie op gang komt met gegronde argumenten over de mening die geschreven wordt door de columnist.

Het is maar een idee, het lijkt mij een leuke trekpleister zo'n column want het leest altijd wel makkelijk weg en brengt een tikkeltje humor op de site.

Groet!

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  2. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee ja, dat houd het weer een beetje spannend. En wij kunnen de mening van de schrijver beter lerenn kennen. En je krijgt een goede discussie

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Columns komen zeker in XBW V3, maar dat kan nog enkele maanden duren. Nog even geduld... :cool:

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij een heel goed plan
    We kunnen misschien ook columns laten insturen door xbw bezoekers of misschien kunnen ze bij xbw iemand aannemen speciaal voor een wekelijkse/dagelijkse column (hint:)).
    Ik weet nog weel een paar leuke onderwerpen :D

Misschien kan er een apart subforum, waar de redactie van xbw om de zoveel tijd stellingen posten, het is maar een idee

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het magische woord... XBW 3.0 :+

"bikkellen met Jordo"
    "Jordo, bikkel of antibikkel?"

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    W00t, Jordo bikkel! :cool:

/me bikkelt met Jordo... :cool: :cool: Volgende week weer!! w00tw00t!

7. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    XBW V3 zou er volgens mij vorig jaar zomer al zijn maar ja, dat zal nog wel een paar jaar duren. als jullie er al die tijd aan hebben zitten werken moet dat wel een hele vette site worden.

maar ik vind het ook wel een tof idee om een column te zien op deze site.

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Mirik komt alle eer toe... :cool: Maar de lay-out is in principe af, het is vooral de motor van codes die nog gemaakt moet worden en dat kost ook tijd.

9. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    hehe blijkbaar, ik heb wel eerst een site gezien die jullie in het forum hadden gepost met de vraag wat iedereen er van vond alleen toen vond iedereen deze nog beter. die zag er een beetje druk uit. als er in die nieuwe maar niet zoveel reclame zit, dus net zo veel als deze is goed, anders is dat geflits de hele tijd irritant maar ik wijk een beetje af van het topic nu dus stop ik maar.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Columns heeft niet alleen met 3.0 te maken. Columns krijgen daar een speciaal plekje maar het probleem bij columns is dat je echt iemand moet hebben die dat kan en niet zomaar zijn mening op papier zet. Ik denk dat we die mensen op het moment niet hebben.

11. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd hoe de nieuwe site eruit komt te zien en ben al helemaal benieuwd naar de columns :D

Wouter:

Misschien een idee om mensen die lid zijn van het forum en die een rol als columnist wel zien zitten een soort van 'testcolumn' te laten schrijven. Desnoods plaats je deze dan op de site en laat je de geregistreerde website bezoekers stemmen op wie de leukste en interessantste stukjes schrijft. Lijkt me namelijk al helemaal niet verstandig om een mod als columnist te laten optreden. Een columnist is naar mijn mening echt iemand die volledig onafhankelijk is van alles en iedereen, dus ook van xbw.

12. mischa

mischa Guest

1 vraag:
    wat is een column?????

13. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    En jij wilt mod worden ;)

volgens de dikke van dale:

co·lumn (de ~)

1 regelmatig verschijnende, ondertekende rubriek in een dag- of weekblad, met een eigen karakter => kolom

14. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die XBW v 3.0 zou er vorig jaar al zijn geweest :) duurt wel lang zeg..

15. mastapiece

mastapiece Guest

Ik hou me aanbevolen :)

16. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Same here m8

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    kunnen jullie da vrouwtje van XBM niet strikken...die Marie-Jose d8 ik...

die schrijft ook columns voor XBM...

en die zijn goed te lezen! dus is dat geen idee?

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    t'Is altijd te proberen maar probleem is dat wij geen salaris of vergoeding kunnen verzorgen, iets dat Xbox Magazine/HUB wel kan.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ja oke...daar heb je gelijk aan

naja, twas maar een voorstel :)

als het kon is ze toch een prima columniste niet waar?

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik was niet zo tevree met haar eerste optreden in het Xbox Magazine. De andere columns heb ik nooit gelezen :)

Deel Deze Pagina