Column van gamesen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Paula, 17 dec 2001.

1. Paula

Paula Guest

Dit stukkie prut is NIET om te flamen. De xbox is dus echt wel MEGA COOL en wordt alleen maar cooler :p maar ik vond het wel interessant om jullie reacties te horen over dit. En trouwens, waarom verdedig ik mezelf?

Toedeloe

http://www.gamesen.nl/pages/Feature.asp?id=5089

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vind wel dat die gelijk heeft ja.

Maar de PS2 moest wel met wat leuke games komen rond deze tijd.. en gamesen doet toch ook PC nieuws?? Er is zat PC nieuws, alleen is gamesen niet gemaakt op heel veel nieuws per dag (zoals www.gamers.nl dat bv wel is) Helaas heeft gamers.nl behalve veel nieuws niet veel interessants..

3. Paula

Paula Guest

Ja, opzich vind ik het allemaal maar wazig. Microsoft heeft zoveel poen, waarom kopen ze die toppertjes niet over van Sony? OK, titels als m.g.s.2 zijn opzich van Sony, maar het lijkt mij dat als Sony weet ik veel hoeveel miljoenen krijgt van Microsoft, dat ze wel toehappen. Maar dit doen ze kennelijk niet.... jammer hoor. Ook noemde die gast van gamesen een paar titels op, die zeker niet van Sony zijn, die echt wel op de xbox horen te komen, gewoon omdat... Microsoft zou toch denk ik dan beter de toppertjes van de ps2 in de gaten moeten houden ofzo.....

Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2001
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja maar ik weet niet of het nou zo handig is om al die bedrijven over te kopen :) Ik bedoel zo krijg je alleen nog maar meer haat tegen MS en daar zijn ze zich van bewust..

5. Paula

Paula Guest

Zou het daarom zo zijn denk je? Maar volgens mij hoef je echt geen bedrijf over te kopen hoor om een licentie te krijgen voor een spel te laten ontwikkelen voor de xbox. Het is toch alleen maar goed voor de markt? Ik bedoel, Microsoft dokt een shitload (lekker woordje trouwens) aan cash aan de ontwikkelaars. Ontwikkelaars hebben weer wat te doen, extra spellen komen op de markt, er kunnen meer spellen verkocht worden, er zijn dan meer gamers blij, de vogeltjes fluiten, de zon komt op. ( snik:'-( ), het is ook allemaal zo mooi.:D :D :D Ennuh, het is trouwens toch doodnormale concurrentie voor Microsoft om gewoon al de titels te krijgen die Sony ook heeft. Volgens mij heeft dat niks met haat te maken, maar gewoon met poennnnnnnnn. Ik denk dat Sony en Microsoft echtwel samen werken, en ook samen beslissen wat er op de markt komt voor hun consoles, en wie wat krijgt. Ik denk echt dat ze gewoon onderhandelen. Trouwens, als ze niet samen zouden werken, zouden er ook geen sony monitoren op windows xp draaien. JAJA, strak verzonnen he? :confused:

6. Tijman

Tijman Player

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ze lekker origineel blijven daar verkopen ze meer consoles mee denk ik he.

Lijkt me nogal saai al heeft elke console dezelfde spellen.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja.. denk dat ook elke console een eigen look moet hebben..

8. Paula

Paula Guest

Ja...... dit is natuurlijk gelul, want ik ga ECHT geen 3 consoles kopen > dreamcast had ik al>>uiteraard, trouwens mega veel lol aan gehad. Zijn jullie het niet met mij eens dan dat gewoon elk spel uit moet komen voor de xbox, met geile bumpfucking en tripmapping? Nou, dan ben ik het met mezelf eens. De xbox heeft denk ik de beste graphics, al moet ik zeggen dat Jag and Dexter ook BRRUUUUUUTT eruitziet voor de ps2, en ik vind Star Wars voor de Gamecube ook een eyecandy.

Deel Deze Pagina