Combat - Stealth - Magic Hoe loop jij rond in Oblivion? Als duistere Rogue Machtige Magician Of brute Warrior
Ik was mijn female assassin zat, dus heb een nieuw character gemaakt, nl. een breton spellsword. Misschien ben ik gewoon niet aan stealth, maar ik heb alleszins veel meer fun met m'n nieuwe character.
Ik ben een Redguard zo bleek als Michael Jackson. Ben net een albino als ik een capuchon op heb. Ben wel blij met mijn character, voor met melee combat. Enige nadeel is dat ik er weinig Magicka heb. Denk dat ik het spel ook met een ander character ga spelen, naast de saves die ik nu al heb, andere inslag en dan direct de Main Quest doen ipv doelloos rondlopen wat ik nu doe.
Ik ben een combinatie van alle 3, ik probeer alle skill (sneak en security, blade heavy armor en block, en destruction alchemy en restoration) gelijkmatig te ontwikellen
Met alle respect voor de threadstarter, maar een soortgelijke thread bestaat al. Hier kun je alle informatie kwijt over je zelfgemaakte character, en eventueel ook aanvullen welke speelstijl je hebt gekozen en waarom Zo houden we het wat overzichtelijker, en krijgen we niet teveel dubbele threads....deze gaat dan ook dicht.