Combat - Stealth - Magic

Discussie in 'Algemeen' gestart door ormagon, 30 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Combat - Stealth - Magic

Hoe loop jij rond in Oblivion?

Als duistere Rogue

Machtige Magician

Of brute Warrior

2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als duistere rogue als je daar stelath mee bedoeld alleen het vechten gaat een stuk moeilijker

3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was mijn female assassin zat, dus heb een nieuw character gemaakt, nl. een breton spellsword. Misschien ben ik gewoon niet aan stealth, maar ik heb alleszins veel meer fun met m'n nieuwe character.

4. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Redguard zo bleek als Michael Jackson. Ben net een albino als ik een capuchon op heb. Ben wel blij met mijn character, voor met melee combat. Enige nadeel is dat ik er weinig Magicka heb. Denk dat ik het spel ook met een ander character ga spelen, naast de saves die ik nu al heb, andere inslag en dan direct de Main Quest doen ipv doelloos rondlopen wat ik nu doe. ;)

5. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een combinatie van alle 3, ik probeer alle skill (sneak en security, blade heavy armor en block, en destruction alchemy en restoration) gelijkmatig te ontwikellen

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met alle respect voor de threadstarter, maar een soortgelijke thread bestaat al. Hier kun je alle informatie kwijt over je zelfgemaakte character, en eventueel ook aanvullen welke speelstijl je hebt gekozen en waarom :) Zo houden we het wat overzichtelijker, en krijgen we niet teveel dubbele threads....deze gaat dan ook dicht.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina