1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo voor de 360 of de pc ? :)

    of beide hopelijk O-)
     
  2. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval PC. Ik denk geen 360 demo. De uiteindelijke 360 versie komt ook later dan de PC versie, vandaar
     
  3. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo :)! zal die gewoon van de C&C site te downloaden zijn?
     
  4. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, eerst via fileplanet, dan via non-subscribe sites. Dus wil je m op 20 feb, moet je betalend lid van fileplanet zijn. Maar ik hoop dat iemand met een betaald fileplanet account snel een torrent upload8)
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa of nieuwsgroepen .. ik denk dat we hem de 20 ste of 21 ste wel kunnen hebben ;)

    alleen zal die op mij systeempje draaien?

    AMD Opteron 144 @ 2250 mhz
    1 gig kingston ram
    Geforce 7900 GT
    DFI lanparty NF4 - D
    400 watt zalman
    1x DVD-RW brander

    moet toch wel kunnen .. desnoods steek ik er nog 2 x 512 mb ram bij
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, grapjas. Dat is een hartstikke net systeempje hoor. Ik hoop toch dat ik hem op z'n hoogst kan draaien. De engine is een (erg verbeterde) Generals/BFME(2) engine, dus ik verwacht geen problemen op performance gebied. Hoop alleen dat de beloofde functies zoals zonder het spel matches te kunnen bekijken met commentaar etc. goed worden uitgewerkt.
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh de generals engine als basis .. ja dan voorzie ik ook niet zoveel problemen , ik dacht dat er een compleet nieuwe engine was gebouwd;)

    maar ik ga hem zowiezo halen .... brotherhood of NOD :9 :cool:
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ga hem ook meteen aanschaffen. Twee vrienden van me ook, dus dat gaat leuk worden online. Hopelijk heeft het spel zoals Red Alert 2 online co-op, dan kan je samen spelen en hoef je niet meteen een pwnerer te zijn, maar kan je rustig even gamen samen met iemand anders:).

    De demo zal een goede performance test zijn btw
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kunnen we

    2vs2
    free for all
    3vs1

    :9 :thumbs: }:]
     
  10. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Free for all owned idd. Deed het vaak met Yuri's Revenge(expansion Red alert 2). Met zes spelers, en dan allemaal random side +superweapons. Wat een complete, maar zeer vermakelijke chaos was dat zeg. Ben sinds december 2006 gestopt met Ra2, heb het sinds de release online gespeeld:p, zo'n uur per dag gemiddeld over een week genomen...

    52 weken in een jaar is dus 364 uur per jaar, en dat keer 6.5 =...you got the point
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    BFME II draait bij mij ook vlekkeloos op hoge reso en met alles maxed out, dus ik verwacht niet direct problemen te krijgen met deze game. Heb er wel zin in hoor, dus hij staat in de pre-order :)
     
  12. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    BFMe2 draait op zn hoogst op een pc die 2x zo traag is als die van mij dus zo speciaal is dat niet;)
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    demo is er nog niet ? :):
     
  14. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. De announcement van de demo, :'), komt 'very soon' aldus EA-fora.

    Wel een review, PC-gamer magazine uit Amerika, een kritisch pc blad, geeft een 9! check het forum op commandandconquer.com maar:)
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist ik veel, ik dacht dat het wel een redelijk pittig spelletje was met alles maxed out....nja niet dus, weet ik dat ook weer ;)

    Verdomme, Supreme Commander scoort toch ook wel erg hoog op GameSpot....met een 8,7. Ben nu eigenlijk een beetje aant twijfelen geraakt :eek:
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon C&C3 doen. Gaat goede reviews ontvangen, en het heeft tenminste een leuke storyline:)
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb de storyline van de eerdere C&C games ook niet diep gevolgd, dus dat heeft voor mij geen meerwaarde denk ik. Denk ook wel dat het uiteindelijk C&C3 wordt, tenzij de demo van Supreme Commander mij over de streep trekt.
     
  18. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de eerste review en alle hands-ons van C&C3 zeggen allemaal maar een ding: het is een zeer goede C&Cgame, zeker een waardige opvolger, met prachtige graphics, snelle gameplay en een leuk verhaal.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina